Pervitin
David3434
Dobry den uzvial som 4 a pol mesiaca pervitin skoro kazdy vikend a cca 3 mesiace kazde 3 dni..uz 10 mesiacov som cisty no stale to citim z potu urcite nejde o psychozu..tak isto organizmus je oslabeny mam od vtedy aj problemi s erekciou...chcem sa opytat ze ci moze ist len o docasny stav ale to uz tak ostane..raz som pozil nieco co sa na pecko len podobalo od vtedy mi neslapal ani normalny pervitin a byvalo mi zle..na tele sa mi robia vyrazky v oblasti srdca koza aj svalstvo je akoby ochabnute a pomalsie sa vsetko regeneruje...chcem sa opytat ci sa to moze casom uzdravit alebo aspon nejak zlepsit..celych 10 mesiacov mam pocit ze sa to pohlo len kus a telo ostava akoby v tom istom stave alebo by to mohlo byt nejakym poskodenim v tele? Dakujem

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Davide,
díky za dotaz.
Odpověď však není úplně jednoduchá. Zní totiž takto - nevím.
Obávám se, že jste podobně jako většina ostatních své experimenty s drogama podcenil. Nelegální drogy opravdu i po jednorázové epizodě mohou nevratně poškodit zdraví. Ona nelegalita je v odpovědi důležitá, protože nevíte, co přesně užíváte. Jaké konkrétní jedy. To proto, že si musíte drogy pořídit u nějakého dealera, který je získává u nějakého podomního "klauna", jenž se domnívá, že umí vyrábět drogy a chemické procesy má pod kontrolou. Tímto je rizikovost užití takového výrobku ještě výrazně znásobena. Podomní výrobek je potom cestou mezi delaery k uživateli ještě xkrát čímsi pančován. Brrr.
Buďte rád, že jste naživu.
Jakékoliv zdravotní následky vám však může potvrdit či vyloučit pouze důkladné klinické vyšetření. Jste pašák, že jste se na drogy vykašlal. Dobrá práce. Možná by teď stálo za to zajít za lékařem a nechat si udělat některá základní vyšetření. Stačí, že se necítíte dobře. Ale úplná otevřenost je mnohem lepší, protože lékař se může lépe zaměřit.
Hodně štěstí J.Chudomel