Drogy
Xxxxpata
Dobrý den chtěl bych se zeptat, probudil jsem se po party nic si nepomotoval, nikdy jsem neužívá žádné drogy krom občas extáze. Hodně jsem se opil. Po party mi bylo hodně zle a asi 4 dny po party se mi na ruce objevil flicek bez modřiny úplně jako vpich to nevypadalo už se mi na ruce drží po dobu skoro 2 měsíců je možné ze bych si píchl například heroin ? Zle mi bylo pouze první den po party druhy už nic. Modřiny v loketní jamce jsem také neměl pouze flicek děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Nemohu, nežli vás nejdříve opravit. Píšete: ,,... nikdy jsem neužíval žádné drogy, ... hodně jsem se opil, nic si nepamatoval...". Alkohol je tvrdá droga, jedna z nejtvrdších, jenom je za jistých podmínek (věk, atd.) legální.
Přijde mi poněkud bizardní, ptát se na internetové poradně, zda jste si na party nepíchnul heroin...? Netuším a potvrdit vám to nedokážu. Ptejte se těch, kteří tam byli s vámi. Nebo toho, kdo by vám ho mohl dát. Kde byste ho jinak vzal? Získat heroin úplně jednoduché není a rozhodně to není typická droga v nabídce na nějaké párty.
Popis naprosto intoxikaci etanolem odpovídá, přiotrávil jste se asi alkoholem. A určitě není vyloučené, že by vám někdo třeba i něco vhodil do pití... Těžko se dohadovat. Flíček na ruce, který není a nevypadá jako vpich a máte jej dva měsíce - netuším, co to může být. Zkuste skočit k lékaři.
Zcela vážně si myslím, že byste mohl podívat sem -. https://www.alkoholpodkontrolou.cz/. Z dotazu se domnívám, že konzumaci alkoholu hrubě podceňujete. Je to alkohol, kdo decimuje statisíce Čechů. Není to žádný heroin...
S pozdravem J.Chudomel