heroin
marek11122
zabudol som vam napisať to sa pytam na mojho kamarada dnes 1 krat vyskušal ani neviem presne kto mu to nahovoril..ale určite to nebol jeho napad..necha sa lahko zmanipulovať...a on si ho pichol do žily takže volil tento sposob..može tam dojst k zastave dychu?? diky

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý deň,
ano, može, pri injekčnom podaní u uživatela, ktorý nemá toleranciu a preženie dávku v podstate hneď, inak do 30 minut napríklad pri šňupaní, pri opakovanom podaní (napr. po hodine, dvoch atd) opať u uživateľa, ktorý nemá toleranciu, sa može dávka nakumulovať a može tiež dojsť k zástave. Pokiaľ si dal včera naposledy, tak dnes k žiadnej zástave dychu nedojde. Heroin má pomerne krátký poločas. Ďalšie riziko je, že keď je niekto zvyknutý na určitú dávku a zrazu sa dostane k čistejšiemu heroinu a nevie o tom, može sa veľmi lahko predávkovať.
S pozdravom,
VP