Heroin
Marek1112
Dobrý deň aká je začiatočné dávka heroínu pre 28 ročného kluka 180 cm a 94kg. Ktorí to nikdy nebral. Môže ho to zabiť hneď na 1 krát? Že sa ususi . Lebo heroín spôsobuje útlm. Ďakujem

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý deň,
doporučujem s heroinom vobec nezačínať. Keď Vám sadne, naozaj ťažko sa toho zbavuje, je tam silná závislosť jak psychická, tak fyzická. Nebudete závislý po prvej dávke, ako sa občas traduje, ale nejakú dobu si budete nenápadne pestovať závislosť a jedného rána sa zobudíte, a bude Vám veľmi zle. Ako keby ste mal nohy zaliate v betóne, nič sa nebude dať robiť. A to je záludné.
Ale keď už ten heroin musíte skusíť za každú cenu - dávka sa nedá odhadnúť. Pochybujem, že budete mať čistý heroin, takže vobec netuším, koľko percent heroinu tam naozaj bude. V žiadnom prípade na prvýkrát určite nie injekčne!! Keď už tak fajčit z alobalu, tak hneď zistíte, kedy máte dosť a riziko predávkovania je tam najnižšie zo všetkých sposobov aplikácie. A pozor, aj skúsení uživatelia sa možu predávkovať a zomrieť. Každý, kto bral heroin, má niekoľko kamarátov, čo tu už medzi nami vďaka heroinu nie su.
S pozdravom,
VP