drogy
Lucie
Dobrý večer..paní Gabrielo Koryntová..Jste moc hodná,že mi pomáháte..moje první slova..jste úžasná..Moc vám děkuji za kontakty,využiju..ten kontakt na Chomutov..Jsem ráda,že je tam i ta právní cesta..nebo-li možnost,jak předejít kontaktu,aby si teď nedělal snad nějaký nároky na malou,ale peníze ani nedává,ale on nás strašně miluje..Je toho tolik co říct,ale už Vás tím nebudu zatěžovat..moc jste mi pomohla Děkuji Vám..s pozdravem Lucie..děkuju

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lucie,
děkuju za takovou krásnou pochvalu a poděkování, to víte, moc se nám ho takhle na dálku nedostane, o to víc potěší.
Jen doufám, že to zvládnete a vydržíte. Zasloužíte si pomoc a podporu.
Ono se určitě všechno nevyřeší hned a je mi jasné, že to bude komplikované. A to určitě ne jen pro to, že přítel vás má rád a vy sama asi taky nechcete, aby o možnost být s dcerkou přišel definitivně. Jen kdyby se začal dávat do pořádku ... ale jak říkám, bývá to běh na dlouhou trať a nejspíš to nebude snadné. Snad se vám podaří najít způsob, jak šetřit síly a starat se taky o sebe a malou - postupem času snad ne jen o bezpečí, ale taky o pohodu a radosti.
Přeju hodně sil a štěstí.
Zdraví,
Gábina.