fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Perrnik a teplota

marek

Dobrý den, mám dotaz ohledně zvýšené teploty po pervitinu...je to úplně normální a základní účinek pervitinu který se projeví téměř u každého??

Mám po užití s odstupem pár hodin zvýšenou teplotu po jedné čáře třeba 37,5 normálně mám někdo kolem 36,2...tomu předchází ještě zvýšené pocení.

Jde mi o to jestli je to normální projev, nebo jestli je to nějaké neobvyklé...především mě zajímá ta teplota...nerad bych se nějak přehřál. Ještě jde o to že teplota je sice třeba jen 37,5 ale mám pocit že hořím a že mám tak 45..je to fakt šíůlené..potom při dojezdu si musím dávat všude studené obklady atd abych to zmírnil a třeba i usnul.

Děkuji za odpovběď

Odpověděl: Amrit Sen

Marku, zdravím Vás,

 

díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, apeluji na Vás, především zachovejte klid.

Teplota 37,5, ať už ji prožíváte jakkoli, není životu ani zdraví bezprostředně nebezpečná. Stav, jak jej popisujete, aniž bych cokoli zlehčoval, napovídá spíš o toxické psychóze.

 

Ať už je důvod, příčina zvýšené teploty jakákoli, stav ve kterém jste se ocitnul a není Vám v něm dobře, bezesporu s užitím pervitinu souvisí.

 

Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako dopady jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit.

 

Co je nasnadě, že Vám organismus, tělo i psychika vyslaly jednoznačný signál, že pro Vás drogy nejsou to pravé. Pokud ho nevezmete vážně a nebudete zprávu respektovet, čekejte závažnější problémy.

 

Zkuste se napříště pervitinu i dalším drogám obloukem vyhnout, nebo jeho užití odložit na co nejdelší čas. Zřejmě patříte k lidem, kteří v sobě z nejrůznějších důvodů nosí předpoklady k psychickým potížím a poruchám, což znamená, že se i po malé dávce toho nejčistšího "materiálu", můžete zbláznit, v krajním případě nadobro.

 

Kromě pervitinu už pro Vás budou mimořádně rizikové nejen další psychostimulanty a halucinogeny, ale i THC, čili konopné drogy.

 

Doporučuji Vám si uvařit ke zklidnění a snažšímu usínání čaj z meduňky a nešílet. V horizontu hodin, nejpozději dnů, byste měl být, pokud se vyhnete všem návykovým látkám, v pořádku. Pokud by jakékoli potíže přetrvávaly, nebo se vracely v horizontu týdnů, navštivte psychiatra. Nejlépe psychiatra - adiktologa v některé z adiktologických ambulancí, AT poraden, nebo kontaktních center a na rovinu vyložte karty na stůl. 

 

Kdyby Vám i nyní přišlo Vaše trápení neúnosné, vyhledejte, nebo si zavolejte lékařskou pomoc, tím ničemu neuškodíte.

 

Přeji Vám vše dobré, ať jste co nejdřív "po kupě",

Amrit Sen.

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko