Meth
Alexxx
Dobrý den,
Ze všeho nejdříve bych chtěl poděkovat Markéťe Kordové z drogovaporadna.cz, která mi moc pomohla co se tyče první "perníkové" zkušenosti tak mi také pomohla najít odpovědi které jsem dříve neviděl. (Pro toho koho to zajímá tak přikládám odkaz na dotaz http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/38070/mt.html
Dnes to bude týden co jsem poprvé užil pervitin.
Zde jsou moje poznatky.
Užil jsem pervitin páteční a sobotní noci.
Poslední čáru jsem si dal v 6:39 ráno.v sobotu.
Celou sobotu jsem nespal a pouze pil čistou a vodu ani jsem nejedl (proste jsem neměl hlad) dva dny. Sobotní noc jsem celou prolítal ale nespal a to jsem ani nefetoval proste pořad působilo tam to.
V neděli přes den jsem snědl twistra nanuka a to bylo všechno.
Během nedělní noci už jsem mé dost jak psychicky tak fyzicky. Cely rok 2018 jsem si držel váhu kolem 75kg. Za tři noci jsem zhubnul 7kg. Absolutně tohle moje hlava nepobírá
Šel jsem spát na 5hodin pak jsem se probral. A trvalo tak dva dny a dvě prospané noci než jsem se z toho dostal a byl v pohodě. To bylo úterý a já byl ready a fresh. Měl jsem jeden normální den a pak jsem se ve středu probudil kolem 10h ráno a bolely mě hrozné játra. Bolý to při hlubším nádechu. A také při chůzi. Proste 24/7.
Teď je pátek měl jsem ráno dva 100mg auliny a pořad to bolí. Jde s tím jakš takš fungovat ale je to hodně otráne bolí to už tři dny a mám dost. Ptám se na radu. Je možné ze je to jenom následek neboli trest za to. Proste ze pervitin je těžký na játra. A tím jak to bylo poprví tak dostali nářez a po par dnech to přestane. Nebo mi selhávájí játra a mám běžet k doktorovi.?
Dekuju za odpověď a radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Alexi, opět Vás zdravím.
Díky za Vaše díky, zpětná vazba nás vždy mile potěší a je příjemnou vzpruhou do další práce.
Jak sám můžete vidět, v prvním příspěvku jste měl dojem, že jste oproti droze, které jste užil, imunní a měl jste pocit, že na Vás nefunguje. To, co popisujete teď, nasvědčuje tomu, že to asi dost fungovalo... Za víkend shodit 7kg fyzické váhy je pro organismus, ale především pro psychiku, dost zákeřné. Sám zmiňujete, že jste se jak fyzicky, ale i psychicky cítil dost špatně, není divu.
Pervitin, ale i ostatní drogy jsou toxické na játra. Jak jsem zmiňovala v předešlé odpovědi, není úplně zřejmé, co konzumující osoba opravdu užije (příměsi, nečistoty) - leckdy mohou být příměsi více škodlivé než droga samotná. Tam pak nejde vůbec předvídat, co to udělá s organismem.
Pokud jste normálně zcela zdráv a neměl jste s játry potíže, s největší pravděpodobností Vám po jednorázovém ,,úletu" neselžou, nicméně bylo by rozumné, abyste se dalším konzumacím čehokoliv (včetně alkoholu) vyhnul obloukem. Zkuste si koupit ostropestřec a začít ho průběžně popíjet, má na játra a detoxifikaci organismu blahý účinek. Pokud by potíže neustoupili nebo se Váš stav horšil, pak by bylo na místě obrátit se na lékaře.
Z této situace bych doporučila se poučit a vědět co příště prostě nedělat.
Mějte se hezky, MK