Paracetamol
Marse
Dobrý deň chcem sa spýtať užil som liek s obsahom paracetamolu zaldiar. Do akého časového intervalu sa nesmie piť alkohol. Dal som si ho dnes večer 17:00 hodín. Takže zajtra už môžem piť alkohol pivo? . Dakujem

Odpověděl: Amrit Sen
Marse, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je fajn, že máte smysl pro obezřetnost, bezpečí a starost o zdraví.
Paracetamol není až tak rizikovou složkou pro možnou nežádoucí interakci s alkoholem. Lék Zaldiar obsahuje také poměrně razantnější analgetikum tramadol, po jehož užití je třeba se konzumaci alkoholu vyhnout.
Nepíšete, jestli Vám ho předepsal lékař, z jakého důvodu jej užíváte, ani jaké množství Zaldiaru jste užil. Od toho by se mohla odvíjet relevantnější odpověď.
Pokud od nyní žádné návykové ani psychotropní látky neužijete, můžete si (raději počítám s rezervou) zítra večer bez obav pivo dát.
Dobře se bavte, pijte s mírou.
Přeji vám vše dobré, Amrit Sen.