Nalezene drogy 2
humannal
co Vás vedlo k tomu, že jste zmíněný pytlíček pečlivě schraňoval 5 let?
Daval jsem si pauzu a na pytlik zapomnel ted jsem zase zacal
Debata o případných infekcích, respektive bakteriální, nebo virové kontaminaci není na pořadu dne.
To je to jedine co me zajima a kdybychom se bavili ciste teoreticky?

Odpověděl: Amrit Sen
Především dobrý den,
ani "děkuji" by neškodilo...
Vítám částečné dovysvětlení. Že jste po 5 letech začal znova užívat, je smutné, nicméně, závislým se to stává se i po době delší.
Otázkou zůstává, jak to vnímáte Vy, respektive jestli jste v tom spokojený, nebo cítíte možné ohrožení všeho pozitivního, čeho jste za 5 let abstinence od pervitinu dosáhl, nebo získal.
Netuším, jak vypadala Vaše drogová kariéra, ani jaká pro Vás byla následná léta bez pervitinu. Mohu mít jen fantazie, že jste skutečně obstinoval, případně po tu dobu "přesedlal" z pervitinu na alkohol, nebo jiné návykové látky... Nemusíte odpovídat, kladu si otázku, co Vás po takové době k návratu k užívání pervitinu vedlo?
Pokud byste měl pocit, že se řítíte do pasti (tak to vnímám já), a chtěl s tím něco dělat, napište a můžeme se společně věnovat tomuto tématu.
Zpět ke konkrétní otázce. Zásadním rizikem pro Vás v tuto chvíli není bakteriální, nebo virová kontaminace zmíněného, 5 let "odpočívajícího" pytlíčku se zbytky nalezené neznámé látky, o které se z mě neznámých důvodů domnívate, že jde o pervitin, ale o rizika, která jsem už zmiňoval.
Z mého pohledu tedy platí, co jsem se Vám snažil sdělit v předchozí odpovědi:
Nalezenou látku v pytlíčku si určitě neaplikujte. Nemůžete vědět, o jaký "materiál" vlastně jde. Jestli jde vůbec o pervitin, nebo neurčitou směs látek..., může jít i o jed, kterým si můžete pořádně zavařit, ublížit, nebo se zlikvidovat. I kdyby pytlík před lety nějaký pervitin obsahoval, mohl zreagovat s případnými příměsemi, nebo zbytky z výroby, atp..
Dalším rizikem je možná přítomnost fyzikálních nečistot, díky kterým si můžete přivodit od zimnice po absces, pokud byste se rozhodl natolik tahat čerta za ocas a zkusil aplikovat jinak než šňupáním, či polknutím.
Víc Vám k tomu napsat nedokážu, snad jen zopakovat, abyste zmíněný pytlík nejlépe spláchl do záchodu.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.