bolest hlavy po LSD
Fragcs
Dobré odpoledne,
poprosil bych o radu, jelikož už si opravdu nevím rady
Asi před 14 dny jsem užil poprvé LSD s kamarády. LSD jsem měl poprvé. Jednalo se o čistý 240 miligramový blotter. Nejprve jsem užil půlku - asi po hodině na to jsem do toho ještě užil mariuhanu. Poté následoval stav euforie, blaženosti, smíchu a zkreslené reality. Po asi dalších dvou hodinách jsem byl přemluven k další půlce papíru. Po této půlce nastal strach, úzkost, deprese. Tipuju si, že šlo o čisté LSD, jelikož papír byl bez chuti. Dodávám, že dehydrován jsem nebyl ale po několika hodinách mě začala silně bolet hlava.
Přetrvávalo nechtenství, úzkost a když jsem došel domů, chtěl jsem to všechno špatné zaspat. Bohužel jsem nemohl usnout, což je typický příznak po LSD - ale bolest hlavy mě pronásledovala celou noc.
Na druhý den jsem se trochu z toho špatného výletu trochu vyspal.
Problém je v tom, že je to už 14 dní od mého “výletu” ale stále cítím bolest hlavy v zadní části mozku. Myslel jsem si, že se z toho vyspím, ale každý den vztanu a je to stejné. Přes den vztanu, cítím lehké motání směrem ze zadní části mozku, přirovnal bych to k závratím, taková moc lehká migréna, tlak v zadní části.
Ostatním konzumentům se nic nestalo, co dávali LSD de mnou.
Od té doby mám moc lehký spánek, zbudím se brzo nad ránem a už mi nejde usnout tak tvrdě jako dřív. Takže se převaluju a je to pocit mezi usínáním a bděním.
Byl jsem s tímto problémem u lékaře, ale tam mi toho moc neřekli. Paní Doktorka mi dala Lexaurin na spaní a doporučila mi Acutil (Omega 3, Ginkgo biloba, E)
Zítra jedu do Chorvatska a mám trochu obavy. Nic mi nepomáhá a blázen opravdu nejsem, že bych si celý problém namlouval.
Spíše mám strach abych nemusel pykat za hloupost celý život, jelikož mám strach ze mi to mohlo poškodit mozek. Trvá to už moc dlouho a ja bych takto nedokázal žít.
Jsem laik, ale když LSD působí na serotoninové transmitery, tak může ovlivnit hormonální hladinu v mozku snad ne? Jelikož serotonin ovlivňuje spánek, náladu, bolest hlavy a když je ho málo, může za migrény. Ale proč to trvá tak dlouho?
Předem děkuji a prosím za jakoukoli radu a uklidnění
příjemný zbytek dne,
Fragcs

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
LSD nepoškozuje mozek, nedělá nevratné změny. V žádném případě nedělá takovou transmiterovou smršť, abyste z toho byl několik týdnů nebo do konce života fyzicky špatný. Příčin bolesti hlavy může být mnoho a nemusí to vůbec souviset s LSD, hlava Vás mohla začít bolet nezávisle na LSD, jen časově si to mohlo sednout. Co se spánku týče, určitě se to brzy spraví. Pokud nemusíte, tak si Lexaurin nedávejte pravidelně, ale jenom v nevyhnutných případech, abyste si spánek nerozhodil ještě víc.
Na bolest hlavy spíš běžná analgetika typu paralen a brufen, dostatek tekutin. Pokud by bolesti hlavy přetrvávaly a byly hodně obtěžující, pak by bylo na místě specializované vyšetření na neurologii se zobrazovacím vyšetřením mozku (CT nebo MRI) a odběrů krve včetně protilátek na infekční nemoci.
Dovolená a odpočinek Vám určitě prospějí a doufám, že Vám bude líp. Netrapte se zbytečně a užijte si dovolenou co nejlíp to půjde ;)
S pozdravem,
VP