Nalezene drogy
human
Dobry den zhruba pred 5 lety jsem nasel na ulici igelitovy pytlicek se zbytky pervitinu. Od te doby byl zavreny. Hrozi mi neco z hlediska infekcnich chorob kdybych ted ty zbytky vyskrabal a vysnupal?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, Váš příběh je trochu zvláštní. Pokud jste uživatel drog, co Vás vedlo k tomu, že jste zmíněný pytlíček pečlivě schraňoval 5 let? Pokud uživatel drog nejste, nebo jste nebyl, co Vás vede k tomu uvažovat o tak zoufalém počinu?
Nalezenou látku v pytlíčku si určitě neaplikujte. Nemůžete vědět, o jaký "materiál" vlastně jde. Jestli jde vůbec o pervitin, nebo neurčitou směs látek..., může jít i o jed, kterým si můžete pořádně zavařit, ublížit, nebo se zlikvidovat. I kdyby pytlík před lety nějaký pervitin obsahoval, mohl zreagovat s případnými příměsemi, nebo zbytky z výroby, atp..
Dalším rizikem je možná přítomnost fyzikálních nečistot, díky kterým si můžete přivodit od zimnice po absces, pokud byste se rozhodl natolik tahat čerta za ocas a zkusil aplikovat jinak než šňupáním, či polknutím.
Debata o případných infekcích, respektive bakteriální, nebo virové kontaminaci není na pořadu dne, vyjmenované bohatě stačí k tomu, abyste pytlík i s obsahem spláchl do záchodu, nebo jinak bezpečně zlikvidoval.
To je jediné doporučení, které od nás můžete k danému dotazu dostat.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.