marihuana
candymaker
Dobrý den,
za poslední dva měsíce se 17letý syn mé ženy vrátil domů v pozdních hodinách pozitivní na THC a přiznal i požití extáze a "koláče" a nějakých prášků na nervy. Sliboval hory doly a opakované testy byly negativní. Bohužel opět požil THC. Jsme bezradní, co dělat, jak postupovat. Děkuji za odpověď Jaroslav M.xxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Jaroslave, dobrý den.
Můžete mrknout na základní informace pro rodiče, zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html, dále bych doporučila osobní konzultaci v nějakém zařízení specializující se na konzumenty nelegálních drog.
Netuším, kde žijete, pokud pro Vás není problém Praha, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu pro rodiče, poskytujeme bezplatné a nezávazné služby. Informace a kontakt zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
V případě, že jste odjinud, napište, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusíme se Vás co nejvhodněji nasměrovat jinam.
Mějte se zatím hezky, MK
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všech pisatelů.