Mt
Alexxx
Dobrý den,
Jsem 17letý kluk který boxoval hrál fotbal sportovní postava 75kg 178cm. Před rokem jsem se zapletl k partě která mi “intelektuálně” seděla navázal jsem dobré vztahy ke skupině která denně hulila.Už dříve jsem hulil trávu a bylo to rekreační záležitost.kdyz jsem trávil čas s partou hulil jsem tak 0,5g denně na výjimky.
Po roku kamarádství a skvěle prožité časy. Se víc jak polovina z mich nejbližších přátel pustilo do pervitinu. Respektovali to že nefetuju a snažili abych to neměl na očích.
Teď mam prázdniny, studuju letecký obor na dopravní průmyslovce. Mam skvěle známky. Mám teď skvělou brigádu co mě baví a vydělává mi dobře.Doma s rodicema nejlip vycházím ví že hulim a snáší to protože vi jaká je puberta a ze z toho vyrostu, protože byly taky mladý.
Dnes mi kamarád dohodil typka kterej mi “vyřeší model”. Neznal jsem ho. A přišel jsem tam a hodil mi na ruku sáček s nahnědlim práškem. Věděl jsem moc dobře co to je. A protože jsem z toho typka měl docela respekt necekl jsem a vzal si to. Jel jsem v noci na barák ke kamarádovi kde všichni fetujou. Šel jsem na záchod dal jsem si tam malinko.(malinký bobánek.)
(Za cely večer jsem měl v průběhu večera tak 7 “kotlů” bongů)
A po hodině mi ten fet nic nedal byl jsem ospalej a měl trochu hlad. Pak jsem šel tak za hodinu a půl dat si další. Trochu větší ale pořad žádný extrém. Dal jsem si to a za hodinu skoro pořad žádný “výrazný” výsledky. Jenom už se mi nechce spát jenom lezim na gauči a koukam na film. Ostatní “lítají” po baraku. A ja nic. Kamarád co si dal semnou (užfetoval dřív)stejný bobísky co jsem měl ja. T
Tak rikal ze je moc a ze už víc nechce. Přitom ja nic pořad.
Jak je to možný ? Vím ze je to hodně nepravděpodobné ale je možné ze jsem tak trochu imuní vůči účinkům nebo nějakou sníženou citlivost. Dal jsem si po těch “bobískách” ještě dva tři kotle dobrýho skéra a nic mi to neudělalo spis sem byl min zhulenej než normálně.
Děkuji za odpověď.
Alexxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Alexi.
Děkujeme za Váš příspěvek a podělení se o Vaši zkušenost.
To co jste popsal, některé osoby také uvádí.
Pokud máte pocit, že Vás už pervitin (pokud máte na mysli pervitin) neúčinkuje, může znamenat více možností.
Buďto na Vás opravdu neúčinkuje, tak jak je obvyklé a běžné. Přece jenom každý lidský organismus včetně psychiky je jedinečný, můžete být prostě jedinec, který to má takto.
Nebo možná působíte dost jinak, než si v tu danou chvíli sám připadáte. To bývá celkem běžné. Většina osob je se zpětnou platností velice překvapených, jak například vypadali na fotkách, videozáznamech, z toho co dělali atd. Stejně tak jak vypadali a jak se chovali další spoluuživatelé, se kterými v době intoxikace byli a přišli jim v danou chvíli zcela normální. Vnímání osob pod účinkem drogy je přece jenom hodně zkreslené.
Možná jste třeba vůbec neužil pervitin. Možná byste se divil, co vše se pod názvem drog dá sehnat. Omítkou počínaje, přes křídu, prášek na pečivo až po aspirin. Díky příměsím, které prodejci velmi často přidávají všeobecně k distribuovaným drogám, aby jejich objem získal ještě na větším objemu a tím se navýšil samotný zisk. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je pervitinu nebo jiných drog v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin samotný. Nahnědlá barva, kterou uvádíte, také nevěstí nic dobrého.
Nebo drogy třeba brát nechcete a to, že jste po nich sáhl, Vám jen ukázalo, že to vážně nemá žádný smysl pokoušet dál (žádný super účinek)...
Doporučuji řádně zvážit, zda v dalším užívání ještě pokračovat. Skutečnost, že jste v posledních konzumacích nezaznamenal to, co jste asi očekával, neznamená, že Vám droga nemůže nijak ublížit, naopak. Už s ohledem na to, že mnohdy opravdu není vůbec zřejmé, co vlastně kupující kupuje, potažmo následně užije.
A především - dle Vašeho popisu, to vypadá, že se Vám v životě jinak docela daří a máte dobře nakročeno. Jistě Vás to stálo plno úsilí, byla by škoda, to zahodit! Protože život s drogou (a je jedno jakou), nese sebou i plno nemalých ztrát, leckdy nevratných.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Tak se držte!
S pozdravem, MK