Pervitin vyčerpání
Zdeny
Píši ještě jednou...Stav se nelepší, dodržuji pitný režim, dokonce jsem se najedla ale mám strašný tlak v hlvavě a tělo v jednom ohni a stálé bušení srdce...Od neděle jsem užívala ale po malinkých dávkách v noci jsem po pár hodinách spala...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdeny, opět zdravím.
Zkuste se uklidnit, pokud budete odpočívat a postupovat podle doporučení, které jste dostala v předchozí komunikaci, měla byste být v horizontu hodin, nejpozději dnů, v pořádku.
Pokud by měly potíže pokračovat déle, nebo se v různých intervalech a intenzitách vracet, aniž byste užila nejen pervitin, ale jakékoli drogy, včetně alkoholu, vyhledejte lékařskou pomoc, nejlépe psychiatra - adiktologa.
Je možné, že jste prodělala, nebo ještě procházíte toxickou psychózou. Pokud Vám Váš stav přijde jakkoli neúnosný, na nic nečekejte a vyhledejte lékařskou pomoc hned, třeba i v noci. Mám na mysli pohotovostní lékařskou službu a vyložte karty na stůl. Jen tak se můžete dočkat rychlé konsolidace, například jednorázovým, nebo přechodným nasazením antipsychotik. Nejste jediná s podobnou zkušeností, nikdo Vám hlavu neutrhne.
Vyhněte se všem drogám i alkoholu, jinak byste riskovala závažnější potíže, s možným následkem těžko napravitelných škod.
Napište, jak jste na tom nyní, nebo s odstupem času, jsme tu pro Vás.
Můžete volat bezplatné krizové linky, které jsou v provozu 24 hodin denně:
Krizové linky:
http://www.psychoportal.cz/linky-duvery
http://www.odchazim.cz/seznam-krizovych-linek
http://www.krizova-pomoc.cz/kontakty/seznam-specializovanych-linek/
http://www.bohnice.cz/krizova-pomoc/
Krizová centra:
http://www.remedium.cz/vzdelavaci-programy/adresar-krizovych-sluzeb/zobrazit_krizova_centra.php
http://stopzavislosti.cz/seznam-krizovych-center/
http://www.psychoportal.cz/krizova-centra-sluzby
https://psychologie.cz/poradna/kde-najit-rychlou-pomoc/
Každý všední den můžete v provozních hodinách volat na poradenské linky našeho Kontaktního centra SANANIM:
+420 283 872 186
+420 605 240 501
O víkendech od 13 do 20 hodin.
Přeji Vám vše dobré, ať jste co nejdříve fit,
Amrit Sen.