Pervitin vyčerpání
Zdeny
Dobrý den prosím o radu jak si doplnit energii a dostat se do lepšího psychického i tělesného stavu po týdenním užívání pervitinu ale ve velmi malém množství..bohužel jsem i já podlehla této droze jako stimulant v práci, jsou dovolené a já pracuji pořád a pořád jako vedoucí teď i za moje holky a doma mě čeká další šichata syn :( bylo toho fakt malinko, ale dnes se cítím staršně na omdlení, buší mi srdce, jsem unavená, hoří mi hlava a udělal se mi opar...už to nechci ale nechci i tento stav...potřebuji fungovat a bojím se teď o své zdraví...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdeny, zdravím Vás,
díky za důvěru. Dostala jste jasný signál od Vašeho organizmu, těla i psychiky, že drogy, pervitin, pro Vás není to pravé ořechové.
Pokud tuto zprávu debudete respektovat, dočkáte se ještě závažnějších problémů a potíží.
Pervitin je velmi nebezpečná droga, s mimořádným závislostním potenciálem. Navíc, ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka kvalitu drogy nezaručuje. Často obsahuje nebezpečné příměsi, ať už chemické, fyzikální, může být kontaminována bakteriemi a viry, nebo ředěna skutečně vším možným, kvůli snadnému výdělku.
Rizik, souvisejících s užíváním pervitinu je bezpočet.
Školáckou chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje. Porušení těchto zásad může mít za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, bolesti hlavy i kloubů, mdloby a kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Pokud se napříště nedokážete užití pervitinu vyhnout, kontaktujte odbornou podporu a pomoc, nebo napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte. Rádi Vám poskytneme kontakty na šikovné a vstřícné odborníky ve Vašem okolí a dosahu. Jejich služby jsou bezplatné a lze jich využít i anonymně.
V opačném případě může být jen otázkou času, kdy se Vám život rozpadne na kousíčky, které už nemusíte nikdy zpátky slepit, složit...
Zdravě a vydatně se najezte, důkladně zásobujte tělo vodou, nebo nealko nápoji bez kofeinu a teinu. Se zklidněním a usínáním pomůže čaj z meduňky. Doplňte vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, včetně minerálů, dobrým potravinovým doplňkem je vápník - hořčík - zinek, koupíte v každé lékárně.
Ještě jednou, odpočiňte si, ostatní, pokud jen trochu lze, hoďte aspoň pro tuto chvíli za hlavu.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.