Testy
Hvězdička
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dlouho se drží drogy(pervitin, konopi) v těle a jak se jich co nejdříve zbavit. Má se mi vracet řidičské oprávnění, ale musím jít k dr. Na testy. Popřípadě jak začít s odvykáním. Děkuji a pěkný zbytek dne. H

Odpověděl: Amrit Sen
Hvězdičko, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Smiřte se s tám, že odbourávání drog z organizmu, vyjma transfuze, nebo dialýzy, nijak výrazně neurychlíte.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Pokud je pro Vás těžké drogy si odříci, ztratila jste kontrolu a připouštíte si závislost, nebo jí chcete předejít, dokud to ještě lze, kontaktujte odbornou pomoc, čím dříve, tím lépe.
Zavolejte, nesejde na tom, jestli do adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo AT poradny a domluvte si termín schůzky.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat a jakých chyb se vyvarovat.
Získáte pochopení, přijetí, podporu, pomoc a užitečné informace. Získáte obdiv a respekt, že jste dokázala sama přijít.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem potřebné kontakty zašleme. Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, případně bude li to Vaším přáním, nezveřejníme dotaz ani odpověď vůbec. Pošleme kód po jehož vložení do patřičného místa na úvodní stránce poradny, se naš vzájemná komunikace ukáže jen a pouze Vám.
Jak můžete podle oblasti a typu zařízení, vyhledat kontakty sama, se dozvíte na stránkých naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Hodně štěstí, Amrit Sen.