Dojezd na heroinu
Heroisch
Dobrý večer, mám dotaz ohledně užití jedné dávky heroinu - jaký bych měla dojezd? Samozřejmě vím že je to u každého individuální, ale ráda bych znala aspoň ty podstatné příznaky, někde jsem slyšela že je to jako kocovina po alkoholu, je to pravda?
Předem Děkuji za odpověď!

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Heroisch,
díky za dotaz.
Trochu mě běhá mráz po zádech. Fantasie mi napovídá, že se ptáte proto, že plánujete heroinový experiment. Opravdu se chcete zařadit do dlouhé fronty ztracených zoufalců, z nichž každý by na začátku své drogové kariéry přísahal, že to chce jen zkusit...
Myslím, že jste lecos nastudovala, ale stejně se podívejte např zde: -http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
Co se týče dotazu na dojezd při jednorázovém experimentu. Tzv dojezdy jsou problémem stimulačních drog typu pervitin či kokain, nikoli opiátů. Ty, především heroin, pracují s jinými nepříjemnými parametry.
Jednak jde o samotnou intoxikaci - jde v podstatě o otravu, což naznačuje, že to vůbec nemusí být příjemné. Je řada lidí, kteří na první experimenty s heroinem reagují silným zvracením, slabostí, dušností, a podobně. Jde o jistý paradox, chvilku trvá, než li si uživateli heroin "chutná". Dále jde o paramtr závislosti - psychické a fyzické. Její rozvoj je významně podmíněn variabilními parametry typu druhu osobnosti, průběhu intoxikace, naplnění očekávání, prostředí užití, a dále. není úplně výjimečné rozvoj syndromu závislosti po jednorázovém užití. V obou oblastech - fyzické i psychické. Tedy to, čemu u heroinu v dotazu říkáte dojezd, jsou známky závislosti. Ty mohou být různé - zvracení, teploty, průjmy či zácpy, třesy rukou, neschopnost se soustředit, ztráta zájmu o jiné věci, a mnoho dalších dílčích radostí. Včetně nutkavé potřeby intoxikaci opakovat...
Nedělejte to, nestojí to za to. Opravdu.
J.Chudomel