Recidiva
Nikyy255
Dobrý den,mám problém od 19ti mám problémy s drogami pervitin nitrožilně vždy přestanu na delší dobu po delší době brání.ted naposled po roce pravidelného brání jsem se odstěhovala daleko od lidí co berou a znám mám dítě a před 2zydny jsem si dala po půl roce od té doby jsem už jela 3x 159km jen abych si dala a byla s lidmi co berou.Ted mám dojezd a je mi mizerné..svoji závislost tajim.jen už teď nemám peníze na cestu a tady nikeho kdo bere neznam nejraději bych si dala hned a bojím se že to psychicky nezvládnu mám poruchu obsesivní a je to momentálně děs.co bych měla dělat abych se rozhodla dál už tohle nezazivat chci brát ale nemám možnost.ale vím že to dopadá zle.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Nikyy,
díky za otázku.
Je mi líto, že vám je momentálně zle.
Ptáte se, co máte dělat, abyste se rozhodla dál tohle už nezažívat. Odpověď se opravdu nabízí, nebrat drogy. Možná se chcete zeptat, jak to udělat, abyste mohla brát drogy, ale neměla jste při tom ty zlé stavy. Tohle je idea, které se v jistý moment, většinou spíše v začátcích drogové kariéry, klade většina uživatelů. A odpověď zní - nejde to. Budete si muset vybrat mezi životem s drogama či bez.
Nepíšete, kolik vám je, zmiňujete, že máte dítě. Myslím, že malé. Zmiňujete silné nutkání, když jedete takovou dálku pro drogy. Zároveň ve výčtu frekvence užívání odhaduji, že dosud nejste v neřešitelné situaci. Bavila jste se někdy o svém užívání s nějakým odborníkem? Určitě byste to měla zkusit. Proč brát a proč nebrat...? Co znamená jedno a co znamená druhé...? Tohle jsou témata, která volají po poctivém prozkoumání.
Věřte mi, že jsou alternativy, jak prožít uspokojivě smysluplný život.
Pokud byste chtěla, napište kde žijete, a já vám mohu nějaké kontakty na ověřené pracoviště poslat. Někoho doporučit.
Nějaké kontakty naleznete zde: https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
A dejte vědět, jak se vám daří.
J.Chudomel