Pervitin v jehle
Roy
Zdravim,užívám pervitin a beru ho většinu času šnupáním třeba 80% a 20% injekcí ( z toho důvodu že už nemám moc dobré žíly a k tomu je mám tenké a neni moc míst kam bych si to v poklidu dal) před 4 dny sem si rozpustil na dvě dávky a z toho jednu sem si přendal do jehly a druhou si píchnul s tim že o pár hodin později si jí dám taky jenže už nebylo moc místa kam si to dát takže sem si to nedal moc přesně a tim sem si udělal takovou střední bouli a + už sem si celé dva dny perník jenom píchal jakkákoliv další aplikace byla pro mě vyloučena nacož už sem tak nějak zvyklý,je dosti pravděpodobné že ještě další tři čtyry dny budu mít co užívat co je zatim v surovém stavu,ale až mi dojde což se určitě jednoho dne stane je jasné že přijde na řadu tato injekce,nemuže se mi něco stát když si šlehnu dávku kerá bude rozpuštěná v jehle třeba déle než týden? díky za odpověd

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Royi,
díky za dotaz.
Samotný fakt rozpuštěného pervitinu (v jehle myslíte v injekční stříkačce, že?) v řádu dnů by se v jeho kvalitě projevit nemělo. Nepíšete však nic o tom, v jakých podmínkách je tato rozpuštěná dávka pervitinu uskladněná. Pokud máte roztok v chladu a tmě, je jeho životnost významně delší, než opačně. Zároveň je důležité, v jakém vodním roztoku jste pervitin rozpustil a jaké měl případné příměsi. Tohle všechno se na procesech, které se v rozpuštěném roztoku odehrávají, významně podílí.
Tedy není universální odpověď na vaši otázku.  Respektive - pokud byla droga krystalicky čistá bez příměsí, byla rozpuštěna v roztoku k tomu určenému bez rizika kontaminace třeba v rozpouštěčce a je skladována v chladu a tmě bez vzduchu, je její životnost významně delší, nežli pokud je jinak jediná z uvedených podmínek, neřkuli všechny. Bez rizika to tedy určitě není.
Jste v kontaktu s nějakým nízkoprahovým střediskem? Třena s K-centrem? Nebo s terénním programem? Podobné a řadu dalších otázek vám jsou schopni zodpovědět obratem. Doporučuji se na některé služby obrátit.
S pozdravem J.Chudomel