koupit hypnogen bez receptu
Charlie
Dá se koupit hypnogen mimo lékárnu ,myslím tím bez lékařského předpisu?
U doktora musím škemrat o recept jako prvňák. Je mi 58 let a to ,že jsem roky pracoval na směny ve fabrice si vybírá svou daň. Problém s usnutim i délkou spánku i pomocí meduněk,kozlíku a máty nic nezabírá.
Za odpověď předem děkuji.
Koupím hypnogen 100 ks 10 mg/500 Kč.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Charlie,
díky za dotaz.
Obecně vzato koupit se dá všechno.., naše poradna však jako zprostředkovatel ilegálního prodeje a nákupu nefunguje.
Když jste se rozhodl nám napsat, vyjádřím se k vašemu nespaní. Myslím, že byste měl energii věnovat spíše řešení nespaní, než ilegálnímu shánění léků. Hypnogen je slavný zástupce skupiny benzodiazepinů. je velmi oblíbený, protože funguje rychle a dobře. Ale má opravdu několik rizik. Tím nevýznamnějším je rozvoj závislosti a tolerance, dále osobnostní změny a změny chování, vyvolání epileptického záchvatu, a jiné.
Charlie, to není náhodou, když je na balení upozornění, že se nesmí dlouhodobě užívat. Možná i proto se u lékaře cítíte jako školák, když on se vám snaží odolat, vědom si všech vedlejších účinků, zatímco vy na něho tlačíte.
Poruchy spánku je velice široká kategorie, která může signalizovat i velmi závažné onemocnění, přičemž dobrý spánek je řazen mezi tři základní podmínky "dobrého zdraví" /spolu s dobrou stravou a zvládáním stresu/. Mezinárodní klasifikace poruch spánku z roku 2005 rozlišuje následující dílčí oblasti: 1) insomnie; 2) poruchy dýchání související se spánkem; 3) hypersomnie centrálního původu; 4) poruchy cirkadiánního rytmu; 5) parasomnie; 6) „movement disorders" související se spánkem; 7) izolované symptomy, odchylky od normálu; 8) ostatní poruchy spánku.
Jde o velmi odbornou oblast. Proto bych vám doporučoval, pokud potíž se spánkem je opravdu palčivá, abyste navštívil neurologii a začal hledat příčinu a tím i její řešení. Konzumací benzodiazepinů si dle mého zaděláte spíše na další problém. Pokud byste chtěl, napište, ve kterém okrese bydlíte, a můžeme vám někoho doporučit.
Je mi líto, že pro vás nemám jednoduchou odpověď a návod, ale co důležitého v životě je jednoduché...?
S pozdravem J.Chudomel