Pervitin vyčerpání
wikki
Dobrý den, rada bych se zeptala které minerály a vitaminy se nejvíce vyplavuji kdy je človek delši dobu pod vlivem pervitinu a nic nejí. též ješte k tomu dělá naročnou praci a dostane se do takove te situace kdy tělo požíra samosebe (zhubla jsem a hlavne dost svalova hmota). Nedavno mi dělali krevni testy a vše je v pořádku ale stejne mam furt pocit že mi něco chybí. Kdybych to proste měla popsat tak jako že mi to prostě vyžralo svaly a ted at dělam co dělam, ty svaly mi nejde nabrat zpět. at cvičim nebo zdrave jim. Byla jsem dlouho cista. Bohuzel jsem zas podlehla. dokazu abstinovat i pul roku ale pak stejne zas podlehnu. Ja dřív byvala baculata ted mam problem s tím přibrat hrozně se mi zrychlil metabolismus. a je uplne jedno jestli jsem cista nebo pod vlivem co se tyce toho spalovani a nabírani svalove hmoty.Tocim se v bludnem kruhu. Je mozne si o tom s nekym promluvit jak po te fyzicke tak i te psychicke strance? Tech center je tolik a ja nevim do kterého jit a hlavne aby me pak nekdo nenaprasil ze jsem v takovem centru byla. Planuji to hrozne dlouho a nikdy jsem nenasla odvahu. Jsem z Prahy a je mi 28 let. ted beru dost nepravidelna po dlouhych pauzach měsice. driv jsem brala dost. ale nikdy nevydrzím dele jak pul roku. děkuji za odpoved

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
při užívání pervitinu tělo ztrácí minerály a vitamíny stejně jako při fyzické aktivitě. Je dobré je samozřejmě doplňovat. Můžete si koupit např. Supradyn - to jsou multivitamíny, které byly původně registrované jako léčivo. Pokud chcete přibrat, můžete si pořídit také vitamíny ze skupiny B (např. B-komplex) nebo popř. můžete požádat svého praktického lékaře, aby Vám aplikoval několik injekcí vitamínu B12. Ten by měl podpořit metabolismus (resp. anabolizmus) ve směru nabírá í váhy.
Samozřejmě, že možnost kde si o všem promluvit je. Pokud nechcete, aby se vůbec vědělo, že jste někde byla, je nutné volit nestátní organizace, protože zdravotnická zařízení nemohou ze zákona poskytovat zdravotní služby bez registrace, resp. anonymně. Zkuste si domluvit schůzku třeba v Adiktologické ambulanci Sananim (http://sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html), tel: 724 521 913. Určitě se nemusíte bát, že by na Vás někdo koukal přes prsty, kolegové se Vám zajisté pokusí pomoci.
Stačí to takto? Kdybyste potřebovala, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec