metamfetamin
leeloo
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak dlouho je pervitin v moči, užívám pravidelně tak 3týdně kolem 0,5g a předtím jsem byla nějakou dobu čistá, chtěla bych vědět kdy bez obav mohu jít na testy z moči,slin,krve, a také bych chtěla vědět co dělat pro vyčištění těla. Za jak dlouho po užití perníku jsem způsobilá sednout si za volant? A také bych chtěla vědět jaké schopnosti dlouhodobé užívání perníku třeba snižuje, jaké jsou následky užívání, co se týká psychiky? Mě připadalo bez drogy vše strašně obyčejné a plitké a proto jsem opět začala brát, protože jsem spokojenější. Nejdůležitější ale ta první část dotazu. Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Tedy postupně:
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze pervitin zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Za volant byste si neměla sedat, dokud nebudete plně v kondici a dokud bude pervitin zjistitelný při kontrolních testech.
Dlouhodobé užívání pervitinu spolehlivě devastuje jak tělo, tak psychiku. Jde o velmi nebezpečnou drogu s mimořádným závislostním potenciálem. Rozepisovat se by znamenalo popsat mnoho stran, což vzhledem k limitovaným možnostem internetového poradenství není možné, proto odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Nechci Vám kázat, ale obávám se, že si s pervitinovou spokojeností donekonečna nevystačíte. Závislost na pervitinu šťastný život sabotuje.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.