Jak dlouho
Mou
Dobrý den v v úterý jsem vykouřil pervitin na alobalu malý množství a v příští týden v pondělí mám jít na krevní testy jak to může dopadnout myslíte že mi to můžou zjistit

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezmiňujete důložitou okolnost, na jaký druh testů, tedy z jakého důvodu na krevní odběry jdete.
Při zdravotních odběrech se totiž testy na přítomnost drog nedělají. O tomto typu testů by měl každý testovaný ze zákona vědět a souhlasit s nimi. Nařídit je může pouze soud. Pokud byste byl testován na žádost policie, můžete testy odmítnout, s rizikem následků, které mohou z takového odmítnutí vyplynout. Podobně je to i s testy, které si může vyžádat zaměstnavatel, nebo budoucí zaměstnavatel, pokud by měly být součástí vstupní prohlídky.
Tedy znova, pokud jdete na testy v souvislosti se zdravotní prohlídkou, či odborným vyšetřením, testy na drogy Vám dělat nebudou.
Jestli jde o jiný případ, potřebujeme Vaše upřesnění (můžete uvést do skryté poznámky), abychom Vám mohli dát relevantní odpověď.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze pervitin zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný.
Kdykoli napište, jsme tu pro Vás,
Amrit Sen