Leky
Aneta
Dobry den, chci se zeptat , zda v ČR v lékárnách jdou koupit ještě nějaký prasky/sirupy které by mohli pojet. A také se chci zeptat , zda se jde pojet aulinem ( v prášku).
Dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Aneto, zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry. Ať se snažím, jak se snažím, Váš dotaz je velmi nesrozumitelný. Mohu mít jen fantazie, že se ptáte na to, jestli v Čechách můžete běžně, bez lékařského předpisu, koupit v lékárně léky, kterými byste se mohla "sjet".
Zklamu Vás.
Za prvé, návodné odpovědi tohoto typu z mnoha pochopitelných důvodů neposkytujeme.
Posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících je především pomoc lidem, kteří trpí, v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, stejně, jako jejich blízkým a poskytování informací k tématu, nejširší veřejnosti.
Také snižování rizik a dopadů užívání drog, ochrana individuálního i veřejného zdraví, inspirace k léčbě a předávání kontaktů na léčebná zařízení, adiktologické a další pomáhající služby.
Za druhé, Aulin je lék, který se používá při zánětech, tišící bolest. Euforii si jím ale nepřivodíte, naopak, pokud ho užijete bez doporučení lékaře, může Vám být pěkně zle. Doporučuji přečíst si příbalový leták: http://www.pribalovy-letak.cz/45-aulin
Za třetí, jestli se ptáte na něco úplně jiného, zkuste svůj dotaz zformulovat znova a lépe, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.