Abcesi a nemoci tomu podobne
Marty rasel
Dobry den,ma přítelkyně užívá heroin,a i ocko.Dává si do třísla tedy injekcne,nejspíš se ji udělal abces utekla ji celá noha a dost ji to boli,nečekali jsme dlouho a druhý den jsme šli k doktorovi,tam ji nic neudělali furt dělali naka vyšetření a pokaždé ji to jen vyčistity,až po třetí návštěvě nasadili antibiotika.Má přítelkyně antibiotika dobrala.Po dobu léčby samovolně otekal hnis který smrděl,jen co dobrala nesmrdi,ale noha se ji nezahojila pořád to bolí a během léčby užívala inhalacne heroin,víme dobře ze ji to nepomahalo k vyléčení.Je možné ze díky užívání se ji noha nezahojila?Po vysledkach krve volala doktorka ze muze dostat infarkt a nasadili antibiotika na posileni srdce ja sem po léčbě a ma přítelkyně chce taky jenže ji nechtějí vzít s otevřenou ránou.Nevime jak máme řešit tento problém bez heraku ji to bolí a bojí se krize?koupil jsem ji subotex a nevíme jestli muze začít abstinovat se subotexem když užívá Kardilan a to jsou ty prášky na srdce.Nevím uz jak ji mám pomoct,nejhorší je ze tu nohu ma už třetí týden a bojíme se,Doktoři říkají ze není co na vyriznuti že je to píšťal.Podle mě sami nevědí a ještě co si budem říkat moc hezky se k fetakum nechovaj.Nejradši bych byl kdyby byla pod lékařským dozorem,je možné o to požádat když ji to zaplatím?Nevím kudy kam

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Hodnotit postup lékařů a zdravotní stav vaší přítelkyně na základě stručného odstavce nelze.
Ale obecně vám mohu potvrdit, že byste neměli tuto situaci podcenit. Nicméně z popisu mám dojem, že je přítelkyně v péči více lékařů - absces, srdce... Nejde mi na rozum, proč by se měli starat špatně. Mají stejnou právní odpovědnost za poskytnutí péče jak závislému, tak běžnému občanovi.
Nevím, kam k lékaři chodíte, ale můžete jej vždy změnit. Pokud máte o lékařském postupu pochybnost, doporučuji navštívit ambulanci některé Fakultní nemocnice. Motol, Vinohrady, Thomayerova nem., a podobně. Lepší, myšleno kompetentnější zdravotní péči, nikde nenajdete.
Dobré by bylo, kdybyste se vydali probrat situaco do nějakého Kcentra. V Praze provozuje výborné zařízení SANANIM, najdete ho na Smíchově. Adresu a další informace najdete zde: http://sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html.
Kontaktovat můžete i terénní program - http://sananim.cz/terenni-programy-(tp).html. Zde najdete například telefonní kontakt.
Pokud nejste z Prahy, napište, které město je pro vás dosažitelné a já vám mohu nějakou službu doporučit.
Dejte vědět, co podnikáte a jak se situace vyvíjí.
Jakub Chudomel