Pervitin a zarudlé ruce
Jirin28
Dobrý den.s malýma přestavkáma užívám asi 15let pervitin a to nitrožilně
Poslední půl rok už "jenom"šňupu, protože si nemám kam píchnout.Pervitin užívám,tak že,3dny si dávám,pak jsem týden někdy i déle čistej.Když mám obdobíčko,tak samozřejmě dospávám,dojídám atd. a do toho mi po ránu brní prsty na rukách a mám červené a nateklé,že nemohu dát ruku v pěst.Když si pak dám zase pervitin,tak mi prsty splasknou,ale zůstanou zarudlé.Vím, měl bych se na ten posranej perník vysrat a mazat k doktorovi.Přesto by mě zajimalo,co si o tom myslíte Vy.předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Po pravdě řečeno si myslíme to samé co Vy, vykašlat se na pervitin a mazat k doktorovi. Chápu, že se to snadno řekne a hůře asi dělá, nicméně dojděte alespoň do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog (tam se dá jít zcela bezplatně a také anonymně) a ukažte kolegům ruce (většinou v Káčku pracuje i zdravotní personál).
Je to pro Vás přijatelné? Víte kde u Vás Káčko je?
Pokud ne, tak napište a uveďte, jaké větší město máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Ozvěte se ještě.
MK