Pervitin a zažívání
klara11
Dobrý den,
poslední 2 měsíce jsem si dávala cca 3x do týdne do nosu. Nějak mi to rozhodilo metabolizmus. Pokud si nedám, tak nemám pravidelnou stolici, jsem nafouklá, těžká a vše co sním se ve mě drží a je mi nepříjemně.Koupila jsem si i probiotika, enzymy na trávení a čípky a nic mi nezabírá.
Ano, musim s tím přestat a ,,užít si,, tak jen jednou za měsíc.
Jen prosím, nemáte nějakou radu, čím bych si to stravování mohla napravit? Nějaké vitamíny, nebo za jakékoliv rady budu ráda!

Odpověděl: Amrit Sen
Kláro, zdravím Vás.
Takto na dálku se těžko radí, zvlášť, když jde o zdravotní problémy, to může především lékař, po odborné prohlídce a seznámení se všemi okolnostmi, které mohou s potížemi souviset.
Co je však na snadě, že jde o jasný signál Vašeho organismu, že pro Vás drogy nejsou to pravé. Takže pokud se jim napříště nebudete obloukem vyhýbat, nebo alespoň neodložíte jejich užití na co nejdelší čas, počítejte dříve, nebo později ještě se závažnějšími, jak zdravotními, tak psychosociálními problémy.
Pokud nedokážete svoje užívání redukovat, je čas kontaktovat odbornou pomoc a osobně situaci probrat s pracovníky nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra, kam nejlépe zavoláte a domluvíte si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací a Vaším příběhem, Vám vstřícní, chápající podporující odborníci navrhnou konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat, případně Vám poskytnou kontakty na lékaře, kterým můžete důvěřovat a nemusíte se stydět vyložit karty na stůl.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji hodně štěstí, Amrit Sen.