VEĽKÝ PROBLÉM
Montes
Prajem dobrý večer , ospravedlňujem sa za gramaticke chyby , mám ja a môj najlepší kamarat takyto problem len ja som na tom horšie... tvrde drogy ako pervitin a take neužívam ani nikdy som si do žili nepichol nič , bol som proste v skratke 2 resococh a xxx krat po liečenach bud zamerana na drogy alebo psychiatria a už nepojdem nikde jedoducho to ma nik nepresvedči ani keby som mal priatelku že ist buď tam,alebo tam problem spočíva vtom som DOSŤ ZÁVISLI OD LIEKOV TYPU OPIAT A BZD PRESNEJSIE :TRAMADOOL A ALPRAZOLAM UžIVAM TO TAKTO RÁNO VTANEM CA O 07:00hod o ďesáť minút NATO KEDžE MA BOLI Z DRUHEHO DŇA HLAVA VEZMEM IBUPRFOEN A TAK ZJEM (UŽÍVAM TRALGIT A NEUROL 1MG) TAKŽE RANNÁ DÁVKA JE NARAZ 13tbl neurol 1mg nato TRALGIT 300Kvapiek ,:Stav nemám vôbec žiadný nepociťujem asi ,alebo určite to je zvýšena tolerancia lebo ako aj niekedy náplaste FENTALI 150uq SOM mal ale to pred rokom takže keď si dam túto DÁVKO 300KVP A 13alprazolam potom na obed je to tak isto s tralgitom niekedy 250-300 a neurol 5tbl , a večer o 7hod cca 100kvp a 3-5 neuroli a takto uživam a rozbehol som sa už asi pól roka alebo 3/4roka ,vopred chcem upozorniť že na psychiatriu nepójdem a ani na dlhodobe liečenie nikde chcem znižiť a aj vysadiť neurol uživam legalne od neurológa 3x1tbl ja za celi deň užijem cca 700 kvapiek Tralgitu a 25tbl 1mg neurolu a ak sa stane čo sa už asi 3x stalo ŽE NEMAL SOM NEUROL A TRALGIT SOM MAL ALEBO AJ RAZ NEMAL A AK NEZOBERIEM DAVKU NA DRUHÝ DEŇ TAK PRÍDU ABSŤÁKY A POTOM EPILEPTICKE ZÁCHVATY VšIMOL SOM SI TO IBA AK SOM NEMAL NEUROL TAK BOLI 3X NARAZ EPI ZÁCHVATY A TRALGIT NEMOžEM UžIT LEBO TEN HO VYVOLÁ IHNEĎ KEĎŽE SU PO ŇOM EPI ZÁCHVATY A TAK MAM Už ABSTINEENčNE PRIZNAKY Už OD TRALGITU A NEUROLU S EPI . VEĽMY BY SOM VÁS RÁD POPROSIL LEBO LEN DOMA FAKT NIKTO MA NEPRESVEDČI ÍSŤ NA LIEČENIE ALEBO DETOX MUSIM DOMA KEBY STE BOLI OCHOTNY MI PORADIŤ nejaký plan postupného vysadzovania aj keby trval pol roka ale to je nič oproti tomu že mám život pred sebou ,bol by som vám strašne vďační a zaviazani ak by ste mi poradili aby oboje vysadil vopred ĎAKUJEM s pozdravom.Miloš

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
opravdu máte veliký problém. Respektuji Vaše rozhodnutí, že to chcete zvládnout sám doma, ale musím Vás upozornit, že to opravdu nedoporučuji, protože při dávkách, které užíváte, je to bezprostředně život ohrožující.
Napíšu Vám základy vysazování. Udělejte si tabulku, kde si napíšete, kolik přesně užíváte. Např. Neurol: 13 - 5 - 7 tbl. Naplánujte si postupné znižování. Ze začátku můžete rychleji, tj. můžete pokračovat 10-4-6. Vždy počkejte alespoň 3 dny před dalším znižováním. Až se dostanete na dávku poloviční, jakou máte teď, zpomalíte a budete znižovat rychlostí max. 2tbl každé 3-4 dny. Až budete s Neurolem například na 1-1-1 tbl., tak dále už pomalu o 1/2 tbl. jednou za 3-4 dny. Udělejte si tabulku tak, aby Vám postupné znižování a vysazení trvalo 4-6 týdnů. Je důležité plán dodržet.
Co se týče Tramalu, nejvýhodnější je zaměnit za buprenorphin (Subutex, Suboxone, Ravata). Začít 8-0-8 ug, tj. 1 tbl ráno a jednu večer. A opět budete znižovat postupně, například 6-0-6 ug, dále 4-0-6 atd, vždy tak po 3-4 dnech, až se opět dostanete na nulu.
Jako krytí epileptických záchvatů je vhodné nasadit valproát v dávce 1000mg denně. Dále magnesium 2g/den.
Musím říct, že mám strach, že se na to chystáte sám. Když dostanete status epilepticus (kumulované epileptické záchvaty) a neodveze Vás ihned rychlá do nemocnice, tak doma zemřete.
Pokud budete mít další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
S pozdravem,
VP