Pervitin
495800
Děkuji za starost aspoň někdo ji má. Pervitin beru opravdu málo. Není to ani špetka jako soli. Testy jsou kvůli křecím na levé straně pod hrudnikem. Do 16let jsem byla hodně šikanovaná. Stalo se toho hodně a i když vám říkají, že to není vaše vinna tak to cítíte jinak. V práci jsem usvedcila zloději. Mám smůlu na lidi jen hrají že mě mají rádi. Nikdy si neudělají na me cas ven. Nejsem blbá. V práci se hroutí a ještě jedna věc. Aspoň se můžu probrat a žít.Dokazi jít do práce. Ale po dobu jsem zjistila, že mi mám že stresu... nadřízení to neřeší. Ja to neřekla na plno ale je to vidět. Pervitin to neni. Á už před tím jsem se pokusila zabít a pořád to roste. Neumím žít. Pervitin mi aspoň dopoledne dělá veselý den.
o

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za vysvětlení.
Chápu, že jste se složité situaci a že jste na to sama. Jste v práci pod tlakem, ve stresu, máte pocit, že neumíte žít. Dokonce jste se již pokusila zabít. V dětství vás někdo šikanoval. Jak píšete, stalo se toho hodně.No to je slušný výčet zapeklitostí. Je mi to moc líto, že to nyní máte tak složité. A rozumím i tomu, že se snažíte to částečně řešit pervitinem. Ano, rozumím, ale neschvaluji. Věřte mi, že je to krátkozraké řešení. Dříve či později, a spíše dříve, vám takové řešení potíží přinese ještě další komplikace. Nejste totiž ani první a ani sama, kdo se o takové řešení pokouší.
Určitě je moc dobře, že zdravotní potíž na hrudi řešíte s lékařem. Nic nepodceňujete. Tak je to správně. Stejně tak bych být vámi zkusil řešit i psychické složitosti. Navštívil bych psychologa, se kterým bych si o tom mohl promluvit. O všem - od šikany až po současný pocit samoty. A určitě vám něco navrhne, nabídne. Nevím, odkud jste, ale kdybyste mi napsala, které větší město máte poblíž, mohl bych se pokusit vám někoho doporučit. Za zkoušku to stojí. Je to rozumnější, než li se ládovat pervitinem. Ne proto, že "se to nedělá", ale proto, že to nejde věčně. A všechno se nakonec ještě zhorší.
Napadá mě - kde je vaše rodina? Jak to, že kolem sebe nikoho nemáte? Přátelé?
Jste silná. Máte na to.
J.Chudomel