Pervitin a zubar
Melani
Dobry den užila jsem včera pervitin.. mám delší dobu problém ze zubem a paličkou hrůzu ze zubaře ... další den mi na tekla celá dáseň kolem zubu. Můj dotaz zní co se stane když půjdu po včerejším užití pervitinu a doznívání teď k zubari a páchne mi látku na ne citlivost ??

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
chápu to tak, že váš zub bolí tolik, že si neumíte nějaké odkládání zákroku představit. V tom případě by bylo nejlepší lékaře upozornit, že jste včerejší večer (nebo už to bylo předevčírem, nevím, jak jste to s tím časem přesně myslela) užila pervitin. Jde i o to, že složení pervitinu nemáte nikde zaručené a kdo ví, co v něm bylo za příměsi. Aby to neudělalo nějaké komplikace v kombinaci s látkou na znecitlivění. Nemluvě o tom, že byste mohla na zákrok reagovat s ohledem na večerní užití jinak i po psychické stránce - například panikou nebo velkou úzkostí. Pokud lékař takovou informaci má, může lépe sledovat vaše reakce, být opatrnější v dávkování.
Na stranu druhou - znecitlivění bývá při plném vědomí často pouze lokální, takže by mohlo vše proběhnout bez větších obtíží. Ale slíbit vám to dopředu nikdo nemůže.
Stačí to takto?
Tak ať vše dobře dopadne.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.