Odpoveď
Oli
Zdravím p. Chudomel.
Samozřejmě že si to nemyslím, vždy jsem byl racionální člověk a realista
Osvícení jsem nikdy nevyhledaval ani nevyhledavam. Kamarád mi hlavně o tom začal vyprávět až po tom tripu (manipulace) a upřímně mám trošku guláš v hlavě, když bych se s ním těch pár dní neschazel po tom zážitku, tak bych to měl určitě jednodušší, ještě když mám detox od tvrdsich drog a moje mánie skončila. Těžko se mi pak dělá vlastně názor v tehlech stavech. Jinak mne je 24 let za týden.. snad se ještě někdy postavím na nohy a tuhle zkušenost hodim za hlavu, teď mi to ale tak nepřijde, že budu ještě tak sebejistej na To, abych ten emocionální a myšlenkový měchýř vypustil.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Oli,
možná by pro vás bylo výhodné, kdybyste si o tom s někým promluvil. Nemusíte na ten guláš v hlavě být sám. Nepíšete mi, kam máte blízko. Mohl bych vám někoho doporučit. Nebo, jak píšete, máte li detox od tvrdších drog,  jste si už někdy někde o svém užívání drog vyprávěl...? Mám na nějakého nezávislého odborníka, kterému se můžete svěřit, třeba i anonymně, a získat základní zpětnou vazbu, reakci na to, jak se máte. Možná i další doporučení, co dělat, abyste se měl o něco lépe. Jste mladý a silný a není důvod, abyste se na nohy opět nepostavil.
Když máte brzy ty narozky, to je hezké, blahopřeju a nezapomeňte - neudělejte takovou hloupost, abyste je oslavil dalšíma drogama. To zkuste odložit.
Kdybyste stál o doporučení nějakého pracoviště, napište, kam máte blízko a někoho doporučím.
J.Chudomel