Dotaz k užívání kokainu
David7787
Dobrý den.
Rad bych získal odpověďi na mých pár otázek, ke kterým se dostanu kousek níž :)
Jsme občasnými uživateli pervitinu, jednou za měsíc si koupíme za 1000,- pytlíček, cca 0,7g a jsme na to minimálně 3 lidi, a po intenzivním povídání jdeme na diskotéku, takže pro nás to je vždycky jen spojené s “párty” a ne jinak.., máme určené hranice. :)
Kterak jsme se teď rozhodli ze si koupíme kokain a když si člověk přečte různé diskuze, tak se dočte, ze v ČR je kokain velice nekvalitní. Tak jsme si nechali dovézt 1g kokainu ze Švýcarska. A teď pomalu k mým dotazům :D nechuť k jídlu, deprese, ani další všude zmiňovaná negativa nepřišli. Jenže nepřišel ani pocit euforie, ani pocit toho ze jste nezastavitelný bůh atd.. a teď se ptám:
1) je připustitelné, ze po zvyku na pervitin kokain nebude účinkovat? (Kamarád, který byl s námi ten večer měl a vždycky měl jen kokain a říkal ze tohle bylo fakt moc dobrý a ze měl super půlhodinový “stav”)
Dále bych se chtěl zeptat-
2) proč z pervitinu je cítit spálená guma nebo něco tomu podobné?
3) co je v pervitinu špatně, když jednou to neskutečně štípe, ze z toho člověku až tečou slzy a po druhý je to v pohodě?
4) Jak se pozná procentuální kvalita kokainu, když po většině není cítit jazyk a otupí se nos atd.?
5) jaká jsou rizika smíchání pervitinu a kokainu dohromady na jednu “kupičku” a užití v jedné čáře.
Zprvu se omlouvám jestli to je otravný, a chápu ze vám to zabere asi čas :( nicméně bych rád normální názor a případně jiný než to co si člověk vyčte kdekoli na internetu.. mockrát dekuji a přeji nádherný den. DN

Odpověděl: Amrit Sen
Davide, zdravím Vás,
díky za důvěru. Váš dotaz, nebo spíš série otázek je spíš na osobní pohovor, než pro rámec, limitované možnosti a kapacitu internetového poradenství. I tak se Vám budu snažit odpovědět.
Nechat si přivézt kokain ze Švýcarska, nemusí vůbec znamenat, že jste dostali "kvalitní zboží". Podle toho, co píšete, bude nejspíš opak pravdou.
Je běžné, že pro uživatele pervitinu bývá, tím spíš v podobných případech, kokain zklamáním.
Různé "odéry" pervitinu způsobují většinou chemické, ale i fyzikální nečistoty způsobené buď "nešikovností", ryzím "amatérstvím", nebo leností "vařičů". Dále mohou být způsobeny nejrůznějšími, často velmi nebezpečnými příměsemi, kterými distributoři drogy, kvůli větším ziskům ředí. Zápach může vzniknout i špatným dosušováním produktu, resp. buď jeho příliš prudkým sušením, kdy se mohou "spéci" zbytky, nečistoty z výroby v "tavenině", nebo naopak jeho nedosušením.
Právě nedosušený pervitin, byť naoko v krystalické, nebo substanční formě, může díky nedoodpařeným zbytkům kyseliny chlorovodíkové (solné) velmi výrazně štípat a pálit, a to jak v žíle, tak ještě výrazněji na sliznicích. Na účinky pervitinu však zbytková HCL v droze nemusí mít vliv. Její případné soli v dosušené droze, však rovněž pervitin ředí.
Kvalita kokainu se jinak, než chemickým rozborem, spolehlivě určit nedá. Navíc, existuje řada relativně dostupných a oproti kokainu nesrovnatelně levnějších lokálních anestetik bez chuti, zápachu a stimulačních účinků, které stejně, jako kokain "umrtví", znecitliví sliznice, takže je dost dobře možné, že "materiál", za který jste utráceli, nemusel kokain obsahovat vůbec.
Kombinování drog, tím spíš kokainu a pervitinu, je rizikové vždy a to velmi. Kromě předávkování a dalších rizik, hrozí vznik toxické psychózy, při které nejeden uživatel napáchal řadu těžko napravitelných škod, také ohrozil, nebo poškodil sebe, případně další lidi na zdraví, či životě.
Stačí takto? Kdybyste měl ještě nějaké dotazy, nebo měl zájem si o problemaitice osobně popovídat, ozvěte se. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem na zkušené odborníky pošleme kontakt. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.