dojezdy
nenipodstatny
Dobrý den, je v pohodě když vždycky po perniku mam furt horší a horší dojeby? neměl bych na ně být právěže zvyklej? a rady jak je zmírnit prosím

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Na totožné a obdobné dotazy jsem Vám v polední době odpovídal minimálně 5x. Jak vidno, buď odpovědi nečtete, nebo Vám jsou k ničemu. Jak jsem psal, dejte si oraz a určitě jděte k lékaři.
Nejlépe k psychiatrovi - adiktologovi.
Víte už i o možnosti zavolat, zajít do nízkoprahového zařízení pro mladé Vašeho věku, případně do adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra a domluvit si schůzku. Není nad osobní pohovor.
Další možnosti, spádový psychiatr, praktický lékař, atd., jsme také zmínili.
Kontakty jsme Vám posílali.
Zřejmě jste nevyužil žádnou z řady nabízených možností. Máte zaděláno na pěknou polízanici, respektive, že se zblázníte...
To už také víte.
Zásadní opatření, vyhnout se drogám, nebo jejich užití odložit na co nejdelší čas, dodržet zřejmě nedokážete, tím spíš potřebujete odbornou pomoc. Bezplatně i anonymně.
Co více si představujete, že bychom pro Vás mohli udělat?
Odpusťte, nic mě nenapadá...
Seberte se, jednejte dříve, než bude pozdě a kontaktujte odbornou pomoc.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.