dali mi heroin
duja
Dobrý den,s přítelem 9 měsíců bereme drogy,doposud jsme měli za to že bereme pervitin,ale jsme si jistí že nam dávají bílý heroin,bereme nitrožilně a stav který po užití máme není jako na pervitinu,ale opačný,máme "motanici" jsme utlumení a poslední dobou si dáváme jen pro to aby jsme byli v normálním stavu.Nemůžeme se z toho vymotat a každý den scháníme dávku,bez ohlůedu na to že nemáme nic,vyhodili nás z bytu a přespáváme u kamarádky kterou za chvíly taky vyhodí kvůli neplacení nájmu.Jsem s rozumem v koncích a nevím kudy dál.Ale když si dám všechny problémy pominou a cítím se vyrovnaná.Chci přestat ale nemůžu.Miluji svého přítele a chci s ním žít normální život.Co mám dělat ? Děkuju..

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
těžko soudit, jakou látku či směs užíváte, to není ostatně u pouličních nákupů nikdy jasné... Co mi přijde důležité, je uvědomění, že se takto dlouhodobě žít nedá (každodenní shánění dávky, nestabilní bydlení apod.) a píšete, že byste chtěla přestat. Pocit vyrovnanosti a další příjemné benefity, které s sebou změněný stav vědomí nese, je lákavý a nejste zdaleka sama, kdo prostřednictvím drog řeší různé nepříjemné duševní stavy a odpojuje se od problémů. Nicméně už jste asi přišla na to, že natrvalo před realitou stejně neutečete.
Pokud byste měla zájem si osobně popovídat o vaší situaci, napište, kde bydlíte (stačí město) a zašlu vám kontakty na odborné služby, kde se vám budou věnovat. Samozřejmě se můžete i zde na cokoliv doptat.
Vilma Táborská