adipex a antidepresiva
ilonka
Dobry den adipex nezabira na ellify ktery beru 2 krat denne 150g .Snizila jsem ellify na 1krat denne a Adipex 2 tab. take nic.Mohla bych jeste zvysit na 3 tab.denne prosim o radu dekuji

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
abych Vám mohla odpovědět, potřebovala bych přiblížit, co znamená, že Adipex nezabírá? Adipex se předepisuje jako lék na hubnutí. Máte na mysli, že nehubnete? A jak dlouho ho už berete? Nebo čekáte učinky jako u stimulancií (pervitin) a nedostavují se? Chci Vás upozornit, že kombinace Adipexu a Elify (venlafaxinu) může být potenciálně nebezpečná a život ohrožující. Nedoporučuju navyšovat Adipex a měla byste se nejdřív poradit s Vašim lékařem, který by měl mít přehled, jaké léky užíváte, abyste se vyhli nebezpečným interakcím.
S pozdravem,
VP