diablos eca
Marun
Dobry den mozna se jedna o scela banalni dotaz ale rad bych se informoval je-li v ceske republice povolen pripravek Diabolos eca pripojuji odkaz http://www.ephedrawarehouse.com/diablos-eca-fire-caps-ephedra.html a je-li mozno pri uzivani ridit mootorove vozidlo nerad bych se dostal do problemu s polici dekuji vam

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
něrozumím moc dotazu "je-li v ceske republice povolen pripravek Diabolos eca". Myslíte jestli lze tento distribuovat, nebo v duchu Vašeho druhého dotazu jestli je legální apod.
K Vašemu druhému dotazu - lze předpokládat, že extract z chvojníku (Ephedra) bude obsahovat i efedrin, který by na screeningových testech reagoval ve skupině stimulantů. Otázkou je, zda vůbec tento přípravek nějaký extract z chvojníku obsahuje, zda ho obsahuje v té míře jakou uvádí výrobce apod. - tyto přípravky nejsou nikterak sledovány Státním ústavem pro kontrolu léčiv a výrobce nemusí splňovat nejpřísnější kritéria jako výrobci léčiv. Jestli je tento výrobek v distribuci v ČR nemám ani ponětí.
Rozhodně bych Vám však nedoporučil jeho konzumaci, vzhledem k tomu, že extract z chvojníku může způsobovat závažné kardiovaskulární nežádoucí účinky.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec