Marihuana
Missa
Dobrý den,
moc Vám děkuji za odpověď. Bohužel, se mi ještě moc neulevilo. A ani nevím, na koho a kam bych se měla obrátit. Problém je i to, že mám časově náročnou práci, o kterou bych nerada přišla. A nevím, jak to mám vyřešit. Opravdu toho lituj a kdybych mohla, vezmu to zpět. Jestli Vas tedy mohu poprosit o nějaké kontakty, které by mi mohly pomoci

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Misso,
chápu, že situace je nejspíš nepříjemná. Nicméně, co se stalo, stalo se. Teď jde asi o to, aby se celý problém nezhoršoval. Pokud jde o lékaře, pokusím se zjistit kontakty a přiložím je k vaší další otázce.
Pokud jde o práci, zvažte, jestli přeci jenom není zdraví přednější. Ze zákona máte jistě nárok na návštěvu lékaře i během pracovní doby, nevím přesně, jak je to s oznamováním nebo dohodou se zaměstnavatelem. Nicméně raději tomu zkuste věnovat nějaký čas teď, než aby se problém zhoršil. Poměrně snadno by se mohlo stát, že za pár měsíců byste řešila mnohem větší problémy, které by ve výsledku vaši práci ohrozily mnohem víc, než současný stav.
Jednoduše - ráda bych vás podpořila v tom, abyste se někam objednala a řešila to co nejdřív. Mohlo by vám v tom něco pomoci?
Zdraví a pěkný den přeje,
Gábina.