LSD a test na drogy
Tomáš
Dobrý den chci se zeptat jestli tento test na drogy (DrugWipe 5 S) http://www.drogovetesty.cz/cs/drugwipe-5s-sliny/ pozná LSD a za jak dlouho to nepozná že jsem mě třeba MDMA nebo pervitin.. předem děkuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
tento konkrétní testovací kit neumí analyzovat LSD. Nicméně některé testovací sady toho samozřejmě schopny jsou.
K Vaší druhé otázce - to je hodně obtížná otázka. Závisí na mnoha faktorech - na tom jak velká dávka byla užita, na kvalitě drogy, na tom jaké enzymové vybavení ma jedinec, na tom jak eliminuje atd. Závisí samozřejmě také na tom, jestli je test dělán ze slin nebo z moče. Ze slin je to po podstatně kratší dobu z moči pak třeba i týden.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec