psychiatr
máma
Dobrý den, můj syn(19 let) kouří marihuanu, před rokem a půl údajně zkusil pervitin, do práce chodí. Potřebovala bych se poradit, na koho se obrátit s pomocí. Má časté výkyvy nálad, někdy se mu vůbec nechce mluvit, má deprese. V lepší náladě uzná, že má problém a slíbí, že se objedná k lékaři. Později o tom nechce mluvit. Sám si sehnal nějaké léky na úzkosti, ale naštěstí je nebere, nebylo mu po nich dobře...nevím na koho se obrátit, zda na nějakou poradnu u Vás nebo mi poradíte psychiatra v okolí
Brna? Zkoušela jsem se ptát, ale je to problém, nepřijímají nové pacienty. Další věc je, že pokud syna objednám a on bude mít horší den, nevím jak ho donutit k návštěvě. Bojím se, aby se stav nezhoršoval a něco si neudělal. děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
doporučuji spojit se s kolegy z organizace Podané ruce:
Psychiatrická AT ordinace, Podané ruce
Hapalova 22
621 00 Brno
Tel.: +420 541 226 070
Fax: +420 541 227 704
psychiatricka.ambulance@p...
Vedoucí
MUDr. Ronald Marek
GSM: +420 777 916 263
Najdi na mapě.
Po
8:30 - 14:00
Út
8:30 - 16:00 (pouze po telefonickém objednání)
St
8:30 - 15:00
Čt
10:00 - 15:00 Vídeňská 3, subst.met.program
8:30 - 13:00
Konzultace je možná i mimo běžné ordinační hodiny, vždy na základě telefonické domluvy.
Podmínky vstupu:
Vstup je volný, možný i bez lékařského doporučení, vhodné je se objednat se na uvedených tel.číslech.
Cena služby:
Vstup je volný  i  bez lékařského doporučení.
Odborné psychiatrické vyšetření a poradenství jsou hrazeny ze zdravotního pojištění a projektu Ministerstva zdravotnictví.
Individuální psychoterapie v ambulanci není hrazena zdravotními pojišťovnami, ceny dohodou.
Poradenské služby jsou poskytovány i rodinným příslušníkům. Pokud tedy nebude zrovna syn ochotný a motivovaný využít pomoc, můžete se dojít poradit sama i bez něj a zkonzultovat další vhodný postup.
Přeji, ať to dobře dopadne.
S pozdravem, MK