Může mít droga vliv na sexuální přitažlivost?
nann
Dobrý den,
s přítelem se kterým jsem už přes 4 roky občasně užíváme pervitin. (max. jednou do měsíce) Asi po roce a půl vztahu jsem náhodně zjistila že je bisexuál a že mi byl nevěrný. Skoro vždy když se z akce vrátíme domů prožíváme nespoutané hodiny sexu.( někdy i celý den :D) Díky vzájemné upřímnosti jsme se v konverzacích dostali až k našim nejtajnějším choutkám. V běžném chodu se o našich nevšedních tužbách tolik nebavíme, sex máme normální (vždy ho uspokojím), a tvrdí mi že mi sdělí kdyby měl na TO velkou chuť. Snažím se ho chápat a pomoct uspokojit i tyto choutky. Avšak poslední dobou, čím dál tím častěji (jen když si dáme) o tom sám začne povídat a skoro celý večer směřuje v tomto duchu.. Proto jsem se chtěla zeptat zda je možné že droga může ovlivnit jeho orientaci a zvýšit chuť na stejné pohlaví než jakou má v normálním chodu. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Nann, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Chápu Vaše znepokojení, obavy a nejistotu, jsou na místě. Otázkou zůstává, kolik jste ochotna do vztahu investovat, jestli máte nějaké hranice, za které nepůjdete, nebo kam se nenecháte zatlačit. Pokud jste rozhodnutá ve vztahu, který je silně provázán s užíváním drog, zůstávat, čekejte další překvapení, zklamání a osobnostní propad. O závislosti nemluvě.
Takto na dálku, z kusých informací, se neodvažuji rozklíčovat, co se ve ztahu, natož s Vaším partnerem, děje.
Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako dopady jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit.
Zatímco z jednoho se pod vlivem pervitinu stává náruživá "mašina", jiný na sex ani nepomyslí, nebo ho pervitin, co se erotiky týče, přes veškerou možnou snahu, úplně "vyřadí z provozu".
Je nasnadě, že je přítel (možná i Vy), fascinován drogovým sexem, nebo se na něm, kromě pervitinu, stal závislým, a jen tak něco ho nezastaví.
Drogový sex má svá úskalí. Kromě zvýšeného rizika přenosu závažných nakažlivých nemocí, také to, že obrušuje city, dusí lásku, schopnost milovat...
Přes všechnu euforii, po "nekonečných" tělocvičných eskapádách, kdy se z partnerů stávají pouhé objekty k ukájení fantazií, nakonec člověk zůstane sám. Sám s drogou. Sex bez drog ho přestane zajímat, za nějaký čas ho "načisto" ani není schopen. Krok k situaci, kdy není schopen sexu ani s drogou, ani bez ní, s pošramocenou duší, která nedokáže sdílet prostou lidskou blízkost, milovat druhého, ani sebe.
Pervitin dokáže otevírat temná zákoutí. Není to sice látka, která přetvoří heterosexuála v bisexuála, nebo homosexuála, ale jak jsem psal, někdy je prostředníkem k "nadzvednutí pokliček", které už nemusí jít zavřít.
Vaše zkušenost není nijak ojedinělá, ani vzácná. Jsou i lidé, kteří dokážou v obdobných vztazích, otázkou je, jak dlouho, spokojeně žít. Pokud jde o partnerský vztah, většinou maximálně jeden z nich. Setkáváme se s příběhy, kdy lidé, propadlí drogové erotice, vypustí z láhve džiny, kteří dokáží zadusit veškeré lidství. Někdy končí i tragediemi.
Vracím se k dotazu. Užívání drog může podpořit touhy ke stejnému pohlaví. Není to však zdaleka pravidlem a z drogy samotné nevzniknou. Někde v člověku už, v nějaké formě a intenzitě, musely dřímat.
Co dodat? Doporučuji Vám, pokud toužíte po spokojeném, šťastném životě, se sexu na drogách i drogám samotným vyhýbat, nebo jejich užívání omezit, jak jen to půjde. Bez ohledu na to, jaké plány má Váš přítel.
Odkazy k tématu:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Další užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Budeme rádi, když dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjé, případně jestli Vám byla odpověď užitečná.
Pokud budete potřebovat osobní konzultaci, která nikdy není na škodu, naopak, rádi Vám obratem pošleme kontakty na odborníky, kteří Vám poskytnou bezplatnou konzultaci i anonymní poradenství. Získáte pochopení, podporu a užitečné informace. Stačí napsat ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte.
Citlivější údaje můžete uvést do skryté poznámky, nebo bude li to Vaším přáním, nezveřejníme naši komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa na úvodní stránce poradny, se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Přeji hodně štěstí, Amrit Sen.