Necitlivost rukou po užití marihuany
Drug
Dobrý den, mám takový problém včera jsem si dala fina a nějakou dobu po užití jsem přestala cítit ruce.... Myslela jsem si že až omámení látkou skončí bude vše zase v pořádku. Na chvíli se mi taky ulevilo, ale pak se nepříjemné brnění a neciivost znovu dostavili. Je mi 16 a nikdy se mi po marihuaně nikdy nic takového nestalo.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nelze dělat objektivní závěry touto cestou přes internet, s minimem informací.
Brnění končetin může být projev nedostatku minerálů (hořčík, vápník). Stejně tak jste to mohla přehnat s konzumací nebo mohla být marihuana hnojena nějakou chemikálií, na kterou mohl Váš organismus reagovat. Opravdu těžko říct, těch důvodů může být vícero...
Jak je Vám teď? Je to už lepší?
Je Vám 16let, konzumace jakýchkoliv drog v tomto věku může mít mnohem větší následky, nežli konzumace v dospělém věku. Nechtěla byste si o Vašem užívání s někým pohovořit?
Kdybyste chtěla napsat více, můžete napsat do skryté poznámky, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí. Tak to zvažte, když tak se ještě ozvěte, budu ráda.
Mějte se zatím hezky, MK