Nevím jak přestat
Nikola
Beru kokain a trávu vetsinou léky zapiji alkoholem chtěla bych přestat ale nevím jak s věřila jsem se ve skole a učitelka mně odkázala jsem tak jsem tu a žádám o radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikolo, dobrý den.
Je fajn, že jste se dokázala se svým problémem svěřit a dbala jste na doporučení napsat k nám.
Bylo by nejlepší si o všem co se děje promluvit v osobním kontaktu, který poskytuje více prostoru. Můžete využít poradenských nezávazných služeb, které poskytují Kontaktní centra (bývají ve všech větších městech, dokonce i anonymně) a pak se rozhodnout co dál.
Netuším, odkud jste, tak nevím kam Vás co nejvhodněji nasměrovat. Napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, obratem Vám pošleme kontakt.
Vše se dá řešit, jen je třeba začít, je dobře, že jste se ozvala a udělala první krok.
Mějte se zatím hezky a určitě se ozvěte.
S pozdravem, MK