Podekovani
Lolllo
Dobry den, dekuju za odpoved :-)
Omlouvam se za nevhodne chovani.. trochu nervy. Dekuji a preji pekny den :-)
Chci to jen jednou zkusit a pak uz nikdy, prave proto se zajimam :-)
Preju pekny den :-)

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím, přijímá se :-)
Nezlobte se, ale nečekejte, že Vám poradíme, jak poprvé injekčně aplikovat heroin, nebo kolik si ho máte dát.
Důvody, proč nepodáváme návodné odpovědi tohoto typu, už nejspíš také znáte, viz dotazy a odpovědi ze dneška a včerejška...
Nicméně, v tento moment se konkrétně ptáte na něco jiného, na vznik závislosti. Vzhledem k Vašemu věku, jste riziku vzniku závislosti vystaven "dvojnásob"...
Tedy, naše doporučení zní: Injekčně neaplikujte, heroinu a dalším drogám se nejlépe obloukem vyhněte.
Odkazy s informacemi k rizikám injekčního užívání drog, stejně, jako k jednotlivým drogám, typům drog, nemocem a důsledkům užívání, jsme už posílali...
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.