Píchání
Lev
Dobrý den
Chci se zeptat, jak si mam správně poprvé píchnout? Vím že ve směru teku krve k srdci.. ale jak rozpustím Pervitin a Heroin? Chci to zkusit, ja vim ze bych nemel ale chci to vedet. Mam střikat rychle nebo pomalu? Prosím :-)

Odpověděl: Amrit Sen
Lve, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, ale návodné odpovědi na dotazy tohoto typu neposkytujeme.
Nezbývá, než abych se pokusil, byť nejspíš marně, apelovat na mimořádná rizika, repektive na Vás, abyste od plánu upustil, nebo jej odložil na co nejdelší čas.
Posláním naší poradny je především pomoc lidem v úzkých a nouzi, kteří v jakékoli souvislosti s návykovými látkami a jejich užíváním, trpí. Stejně tak i jejich blízkým.
Také informovat a seznamovat nejširší veřejnost s drogovou a závislostní problematikou, snižovat rizika související s tímto společenským jevem, podílet se na destigmatizaci uživatelů návykových látek.
Vytvářet, nabízet prostor a možnost léčby lidem, kteří o to stojí, nebo se ještě nerozhodli.
Podporovat v cestě ke spokojenějšímu, svobodnějšímu, šťastnějšímu životu.
Mnoho užitečného k problematice injekční aplikace drog, se můžete dočíst v internetové podobě časopisu eDekontaminace, který vydává naše organizace SANANIM: http://www.edekontaminace.cz/
Další užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/trestni-zakonik.html
Kdybyste potřeboval poradit ještě s něčím jiným, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.