Tramalova zavislost
Simal
Dobry den sem uz 8 let zavusli na tramalu nini beru 2 tablety tramadolu 200mg kazdy den mel bych stim neco delat prosim poradte mi diky

Odpověděl: Amrit Sen
Simale, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše trápení, sdílím odůvodněnou starost, je na místě.
Víme, jak úporná a trýznivá závislost na Tramalu a Tramadolu, zvlášt po tolika letech užívání, dokáže být.
Dělat se s tím, samozřejmě, užitečného, dá mnoho. Je to výzva. Můžete svoji závislost řešit, ošetřit i úplně se uzdravit. Na začátku každé cesty k úzdravě a osvobození ze závislosti, je vždy přiznání problému. Sobě i někomu dalšímu. Tento krok, zdá se, máte za sebou. Pokračujte. Telefonicky kontaktujte odbornou podporu a pomoc.
Internetové poradenství má své limity, není nad osobní pohovor. Zavolejte do některé z bezplatných odborných služeb pro uživatele návykových látek v okolí, dosahu a domluvte si termín osobní schůzky.
Vaší službou, zařízením, bude nejlépe adiktologická ambulance, AT poradna, případně kontaktní centrum.
Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit. Bezplatně, budete li si přát, i anonymně.
Získáte pochopení, podporu, pomoc a užitečné informace. Dozvíte se o možnostech a typech léčby, terapie, bez které se podle všeho neobejdete, ať už má jít o ambulantní, stacionární, nebo pobytovou formu.
Můžete si sjednat průběžnější konzultaci, případně ambulantní terapeutickou péči a zkusit, jestli Vám bude stačit.
Zároveň Vám doporučuji navštěvovat mítinky svépomocného společenství uzdravených a uzdravujících se závislých, pokud bydlíte v Praze, Brně, či okolí zmíněných měst. Měl byste tak větší šanci nasadit své závislosti ohlávku bez pobytové léčby.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na kvalitní bezplatné i anonymní služby obratem pošleme.
Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, případně bude li to Vaším přáním, nezveřejníme naši vzájemnou komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa úvodní stránky poradny, se dotaz i odpověď, znázorní jen a pouze Vám.
Jak můžete kontakty, podle oblasti a typu zařízení, služby, vyhledát sám/sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Kujte železo, dokud je žhavé, jednejte. Lépe nyní, než později, kdy se dobrý úmysl může rozpustit v dalších dávkách.
Naději a šanci máte velkou. Pravidelně se setkáváme s uzdravenými, jejichž příběhy se podobaly Vašemu. Žijí spokojený, šťastný život, jak v kvalitních rodiných, partnerských, přátelských i pracovních vztazích, tak k sobě samým. Jsou to radostná, setkání, ze kterých čerpáme my i závislí, kteří ještě trpí, inspiraci, chuť a energii do další práce.
Kontakty na mítinky svépomocného společenství NA - Anonymních Narkomanů:
NA - Anonymní Narkomani CZ
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/kontakt/
Potěšíte nás, když dáte vědět, jak se máte, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám odpověď byla užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Kdykoli napište, Amrit Sen.