Co dokáže dxm s psychikou a tělem? Nějaké specifické účinky ?
Dejv
Dobrý den, mám hodně známých,kteří mi říkají, že dxm je taková rekreační a pohodová droga. I když z vlastních zkušeností to říct nemůžu, má to, dá se říct těžké “nájezdy” = víceméně je ti blbě, celkem nechutné motání hlavy, a špatně od žaludku, někdy i svědění až klepání ( dávky okolo 210 mg ), Nebo něco takového a zvýšená teplota. Potom až se to uklidní, tak pak můžu říct, že je to fajn. Zvýšená energie, zkreslené vnímání, motání hlavy( ale už příjemné) a nemotorná chůze + dobrá nálada, je jako dobrý zážitek, ale nemá být dxm nějaký ten halucinogen ? ( dokonce disociativní). Ale mé stavy se více méně podobají alkoholu, až na to, že nebývam unavený, ale naopak povzbuzený, a taky ty nájezdy celkem hnus. Prý až při vyšších dávkách to má být, ale na mě velice působí už dávky okolo 180 mg ( tablety stopex ). Nemůžu mít třeba nějakou sníženou toleranci? Jelikož třeba dávka 7mi prášků = 7x30mg = 210 mg, mi úplně znepříjemňuje zážitek hlavně ten nájezd a úplně se potom bojím co se semnou děje v tom okamžiku nebo stát může, ale všichni okolo mě to berou úplně v pohodě a dávají si i 2x víc třeba a jsou v pohodě. Já sem v háji už jen při 7mi ... už od začátku požití mě trochu bolí hlava a cítím se divně, potom až když to začíná působit, mě bolí víc hlava a břicho ukrutně, až mě to nutí jít kolikrát zvracet, zvýšený tep a teplota, svědění, klepání a divný pocity, ale i tak se po tom zvracením mám divně. Nechápu tu drogu a její účinky jaké mít má ... jednotlivé účinky se liší v tom jakem množstvím si ji dáš, ale rapidně, i třeba jen o 30 mg navíc to s tebou udělá něco, co nečekáš. Hrají v tom roli nějaké faktory? Jako váha? Nálada? Psychika ? Nebo jen podle toho jak to ostatní vnímají? A vlastně by mě zajímalo co od dxm mám jakože čekat, jelikož moje stavy nejsou ani trochu podobné těm ostatním. Trochu delší otázka, ale zajímám se o to, takže sem toho napsal celkem dost, snad se na to půjde dát odpovědět, a i kdyby ne, děkuju za snahu.

Odpověděl: Amrit Sen
Dejve, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení. Správně tušíte, že dmx nevinnou, ani rekreační drogou není...
Odpusťte, ale jaké účinky od dmx máte čekat, nemohu úplně vědět. Každý člověk je nezaměnitelný originál a drogy na něj mohou působit různě. Také dopady jejich užívání, se mohou v časovém horizontu u jednotlivců lišit. Váš dotaz to jen potvrzuje.
Co je však zřejmé, jak z dotazu, tak z informací uvedených ve skryté pozvánce, drogy Vám jednoznačně nesvědčí.
Pokud tento jasný signál, zprávu Vašeho organismu, nevezmete vážně, čekejte prohlubování problémů, kterých už tak máte více, než dost.
Že drogy užíváte i přes nepříjemné a negativní zkušenosti, respektive pokračujete v užívání, přinejmenším naznačuje buď závislost, nebo skutečnost, že Vám v životě "něco" chybí, nejspíš obojí.
Že nejste s účinky drog spokojen, může zvýšit šanci "dát se dohromady", hledat a nacházet způsoby, jak být spokojený trvaleji, žít šťastnější život.
To už jsem ale někde daleko. Z toho, kolik energie, času, písmen a vět, jste vynaložil na popis účinků drog, usuzuji, že jsou pro Vás velmi důležité. Možná důležitější, než Vy sám.
Ptáte se na rizika. Jednoznačně vznik závislosti, se všemi negativními, somatickými a psychickými zdravotními problémy, sociálními, vztahovými. Ve zkratce, sociálně zdravotní propad, samota s drogou, předčasná smrt.
Nevím o Vás nic. Doporučuji Vám, jestli chcete relevantnější odpovědi na otázky, zavolat do nejbližší služby, která poskytuje konzultace, poradenství a mnoho dalšího, uživatelům návykovýchlátek a domluvit si termín schůzky. Poskytované služby jsou látek a domluvit si termín schůzky. Poskytované služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně.
Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený, chápající a vstřícný odborník odpoví lépe, než já. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, s respektem k životnímu stylu, který jste si vybral a mnoho dalšího. Nesejde na tom, jestli si vyberete AT poradnu, adiktologickou ambulanci, nebo kontaktní centrum.
Kontakty:
Adiktologická ambulance (AA) SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Pokud se nedovoláte, prosíme o trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Provozní doba:
Pondělí: 12-20
Úterý: 9-13
Středa: 9-17
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Kontaktní centrum (KC) SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jestli Vám byla odpověď k něčemu platná, užitečná.
Přeji Vám vše dobré, hodně štěstí, buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.