Alkohol a pervitin
Milan
Dobrý den, mám dotaz prosím požil jsem větší množství alkoholu byl jsem na oslavě pak jsem šel na čerství vzduch kde jsem požil pervitin z důvodu kterí ani sam nevím nic méně se chci zeptat jaké to má následky alkohol a pak pervitin který jsem požil. Po požití jsem výrazně cítil boj alkohol ,pervitin nebylo mi dobře cítil jsem jeho účinky nic méně jsem byl dost unaveni tak jsem šel spát to jsem se vyspal a jak jsem vztal cítil jsem čistě jenom pervitin .nemám z toho radost ale chci se zeptat jestli to může mít nějaké neaktivní účinky taky časem.děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Milane, dobrý den
To, že to nebyl úplně dobrý nápad, asi už sám teď dobře víte, nebudu Vás tedy moc trápit.
Do budoucna by to chtělo přehodnotit Váš vztah k užívání alkoholu, především jeho míru a ztrátu kontroly nad svým chováním. Pokud alkohol konzumujete tak, že jste schopen užít pervitin, který předpokládám, normálně neberete, bych viděla jako problém, který by se v budoucnu mohl opakovat.
Pro Váš organismus včetně psychiky to byl určitě nepřirozený zásah, bylo by rozumné, pokud se Vám to podaří, vyhnout se teď všemu a nechat tělo (stejně tak psychiku) zregenerovat. A to včetně alka a THC. Doplňte vitamíny, minerály, udržujte pitný režim (ne alko, ne colu, ne kávu, ne energydrinky). Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky.
Pokud byste si o tom, co se stalo, chtěl osobně popovídat, můžeme Vám doporučit vhodné kontakty. Bylo by fajn, těmto situacím příště předejít. Terapeutická podpora by Vám v tom mohla pomoci. Tak to zvažte, když tak napište.
Tak se držte, ať je brzo lépe!
S pozdravem, MK