Jak dlouho v moči
Terez
Dobrý se n, chci se zeptat, kdyz posledni asi dva měsíce beru pervitin jednou za týden /tyden a pul a vzdy jen pres jednu noc a max jeste behem dalsiho dne ,tak jak dlouho bude zjistitelny z moči? A jeste kazdy den užívám ostropestrec mariansky,pomáhá to na rychlejší vyplaveni z těla? Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Terez, zdravím Vás,
díky za důvěru. Určitě neužívejte pervitin nikdy déle, než přes jednu noc, nepřidávejte si, "nedokopávejte se", nekombinujte s dalšími drogami, ani s alkoholem. Zmírníte tak riziko toxické psychózy a psychických poruch, předávkování, devastaci těla i psychiky, máte tak šanci být dříve fit.
Během jízdy dodržujte striktně pitný režim, můžete tak předejít případnému kolapsu z "přehřátí" a dehydratace. Průběžne pravidelně, aspoň na chvíli "chillujte", odpočívejte, mimo chaos a hluk, "hoďte se do klidu".
Průběžně něco výživného zakousněte i přes možnou nechuť k jídlu.
Po "jízdě" si odpočiňte, zdravě a vydatně se najezte, dejte sprchu, nebo koupel, doplňte vitamíny a minerály. Se zklidněním a usínáním Vám může pomoci čaj z meduňky, který koupíte v každé lékárně i běžných obchodech.
Další "jízdu", odložte na co nejdelší čas, nechte tělu nabrat síly, stabilizovat "rozvrkočenou" psychiku a dopřejte i mozku odpočinek k regeneraci a návratu do přirozeného fungování. Kromě jiného tak snížíte riziko vzniku závislosti.
Nevím, jestli tušíte a nakolik si připouštíte, jak mimořádný je závislostní potenciál pervitinu.
Ostropeřec mariánský má sice blahodárný vliv na játra zatížená chemikáliemi, "odbourávání" pervitinu z organismu však neurychlí. Kromě transfuze krve není spolehlivé metody, která by výraznějším způsobem pomohla k "vyčištění" organismu od zneužívaných jedů.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze pervitin zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Proč se vlastně ptáte?
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište.
Buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.