MDMA
Fanous
Dobrý den, měl bych na Vás velkou prosbu. Minulý týden jsem od středy do soboty užíval MDMA. Za tu dobu jsem užil dohromady cca 2gramy této látky ( nebo kdo ví co to bylo...) Vždy jsem si nasypal tak 0,2g do ruzných nealkoholovich nápojů. Občas jsem do toho hulil i marihuanu. Po prvni dávce jsem cítil dobře, ale žádná další dávka mi podobný stav nepřivodila, až mi to v podstatě nic neďelalo. V neďeli odpoledne jsem začal mít divné stavy a v určitých intervalech cca půl hodinny jako bych vždycky na vteřinu "vypnul" a takhle se to opakovalo celé odpoledne. Řikal jsem si, že budu dehydratovaný, tak jsem vypil minimálně dva litry vody a minerálky. Večer jsem dostal lehkou zimnici, jenže to nejhorší přišlo, až když jsem chtěl usnout. Cítil jsem na sobě velkou únavu, ale když jsem chtěl usnout přišlo nepopsatelné škubnutí v hlavě až jsem se bál, že to prostě neustojím. Nakonec se mi podařilo nevím jakým způsobem usnout. Dnes dopoledne jsem zvracel a mám průjem. Jde mi hlavně o ty škubance v hlavě. Teď se cítím poměrné dobře,ale kolem oběda, když jsem chtěl usnout to přišlo jednou znovu a v takové intenzitě, až jsem dostal strach, že to samo nepřejde. Po této zkušenosti si to už nidky nedám. Odezní to ale třeba nadměrným pitím minerálky samo? nebo jak to mám prosím řešit? vůbec nevím kam se obrátit pro pomoc. Děkuji za připadnou odpověď.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Fanouši,
díky za dotaz.
Každopádně, kdyby se váš stav rychle nelepšil, volejte si sanitku. Jasné?
Abychom so to ujasnili - nejde jen o MDMA, ale o kombinaci marihuany a něčeho, co jste jako MDMA pořídil a pravděpodobně i smart limči, že? Tedy o hustej koktejl psychoaktivních látek, z nichž některé působí přímo v mozku, navíc ve vzájemné kombinaci téměř nepředvídatelně. Bohužel žádné pití minerálky s tím nic neudělá. Buď si s tím váš organizmus poradí, nebo ne. Komplikací může být řada.
Jak dlouho máte čekat? Rozhodněte se hned. Je vám evidentně lépe? OK. Není? Volejte! Ztratit tím nic nemůžete, jen získat.
A fakt to neopakujte... Máte na to?
A dejte prosím vědět, jak se vám daří.
Jakub Chudomel