Odpověď
Kristýna 2111
Ma klesle víčka lesklé oči kolikrát nejedl s prstama pořád musí něco dělat pořád pije chodí na záchod a já četla ze to jsou přiznal drog některých.a ano manžel stestem souhlasí.A kolikrát jsem s nim o tom mluvila ale bez naděje pořád lze...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v případě, že s testy souhlasí, není schopný vysvětlit, čím jiným než drogami jeho stavy jsou? To co popisujete, mi stále nepřijde jako usvědčující a jasná zpráva, že bere drogy.
S testy bych byla opravdu opatrná. Aby byly průkazné, musela byste dohlédnout, že Vám dá manžel opravdu svou čerstvou moč, tedy jít s ním na záchod. Pak počítat ještě s variantou, že by mohly být falešně pozitivní, takže pokud vyjdou pozitivně, pak by měly putovat do laboratoře. Otázkou je, co Vám řekne výsledek. Pokud bude výsledek negativní, znamená to, že je vše v pořádku? Budete klidná, že se nic neděje? Může to také znamenat jen tolik, že posledních pár dní nic neměl. Prostě testy na drogy jsou opravdu velmi ošidné.
O testování více zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html